زمان واریز یارانه مهر 1401 + مبلغ

زمان واریز یارانه مهر 1401 + مبلغ

روز جدید اردیبهشت امسال با لغو 4200 تومان یارانه 45500 تومانی و کمک معیشت لغو شد و یارانه 300 و 400 هزار تومانی به دهک نهم درآمدی جامعه پرداخت شد.

یارانه مهرماه باید بیستم واریز شود و باید منتظر اعلام زمان برداشت باشید.

خبر جدیدی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ به جای کمک نقدی منتشر شده است. هنوز تصمیمی برای تغییر یارانه نقدی گرفته نشده است.

زمان واریز کمک نقدی مهر 1401 می باشد

به گزارش برنا، دولت جزئیاتی درباره زمان واریز کمک بلاعوض در مرحله یکصد و چهل و یکم (مهر 1401) منتشر نکرده است. اما تحقیقات ما نشان می دهد که دولت معمولا هر 20 ماه یکبار کمک های نقدی به سرپرستان خانوار واریز می کند. در این مرحله احتمالا در هفته آینده یارانه دهندگان باید منتظر دریافت یارانه 300 و 400 هزار تومانی باشند.

این در حالی است که برخی رسانه ها نیز مدعی هستند در این مرحله یارانه دو ماهه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. اما دولت هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است و بعید به نظر می رسد در شرایط عجیب اقتصادی دولت سپرده گذاری دو مرحله ای انجام دهد.

نحوه ارائه کمک هزینه نقدی

طرح «ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها» از 30 اردیبهشت ماه جاری توسط دولت آغاز شد. با اصلاح نظام پرداخت یارانه، یارانه جدید به 72 میلیون نفر (23 میلیون خانوار) ​​پرداخت شد که برای سه دهک اول 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از ابتدای اجرای طرح مسئولیت تعیین وضعیت اقتصادی خانوارها و عشریه آنها را برعهده دارد، سامانه ثبت اعتراض مردم به عشریه را اعلام کرده و سازمان هدفمندسازی کمک های بلاعوض نیز اقدام کرده است. امکان ثبت نام برای بازماندگان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید