زمان واریز یارانه مهر 1401


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902120

زمان واریز سود نقدی که به صورت ماهانه به حساب واریز می شود مهر 1401 اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دولت هنوز جزئیات دقیقی از زمان پرداخت یارانه در مرحله یکصد و چهلم (مهر 1401) منتشر نکرده است. اما بررسی ها نشان می دهد که دولت بیستم هر ماه کمک های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند. در این مرحله احتمالا در روزهای آینده یارانه دهندگان باید منتظر دریافت یارانه 300 و 400 هزار تومانی باشند.

این در حالی است که برخی رسانه ها نیز مدعی هستند در این مرحله یارانه دو ماهه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. اما دولت هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است و بعید به نظر می رسد در شرایط عجیب اقتصادی دولت سپرده گذاری دو مرحله ای انجام دهد.

طرح «ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها» از 30 اردیبهشت ماه جاری توسط دولت آغاز شد. با اصلاح نظام پرداخت یارانه، یارانه جدید به 72 میلیون نفر (23 میلیون خانوار) ​​پرداخت شد که برای سه دهک اول 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از ابتدای اجرای طرح مسئولیت تعیین وضعیت اقتصادی خانوارها و عشریه آنها را برعهده دارد، سامانه ثبت اعتراض مردم به عشریه را اعلام کرده و سازمان هدفمندسازی کمک های بلاعوض نیز اقدام کرده است. امکان ثبت نام برای بازماندگان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید