زمان پرداخت سهمیه بنزین بهمن اعلام شد

سهمیه بنزین بهمن امشب پرداخت می شود

روز جدید : سهمیه بنزین بهمن ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته به کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت واریز می شود.

سهمیه بنزین در ابتدای هر ماه به کارت های سوخت شارژ می شود، به ترتیب سهمیه بنزین از بهمن ماه 1400 امشب روی کارت های سوخت واریز می شود. این سهمیه نسبت به ماه های گذشته بدون تغییر باقی می ماند و تغییری در میزان بنزین ذخیره شده در کارت های سوخت ایجاد نمی شود.

سهمیه بنزین برای خودروهای شخصی 60 لیتر، خودروهای دوگانه سوز 30 لیتر و برای موتورسیکلت ها 25 لیتر در ماه است و در هر کارت سوخت می توان سهمیه 9 ماهه را ذخیره کرد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت ایسنا، با توجه به بازه زمانی 9 ماهه تعیین شده برای ذخیره سازی سهمیه سوخت خودروها، سهمیه سپرده سوخت خودروهای سواری که سقف 9 ماهه آن تکمیل شده و به سقف ذخیره سازی رسیده است. 540 لیتر، اضافه نمی شود، بنابراین مالک هر خودرو فقط می تواند سهمیه 9 ماه گذشته (540 لیتر برای خودرو و 225 لیتر برای موتور سیکلت) را در کارت شناسایی خود برای سوخت ذخیره کند.

این مدت به 9 ماه کاهش پیدا نکرده و هموطنان می توانند تا 9 ماه سهمیه سپرده خود را در کارت سوخت خود پس انداز و مصرف کنند.

به گزارش ایسنا، سهمیه بندی بنزین از روز جمعه 24 آبان ماه 93 بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی برای تمامی خودروها 1500 تومان، بنزین آزاد لیتری 3000 تومان و بنزین سوپر لیتری 3500 تومان تعیین شد. مشاوره هماهنگی

دیدگاهتان را بنویسید