زمین زیر دست اشغالگران می لرزد

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792767

گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری قدردانی کرد و گفت این حملات تا زمان آزادسازی سرزمین های اشغالی از لوث صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حال پاسخگویی به عملیات ضد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری است.

در این بیانیه آمده است: «ما عملیات قهرمانانه در نابلس را تبریک می گوییم. این عملیات نشان دهنده توانایی مقاومت در دفاع از ملت خود در برابر رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست است.

قدس در بیانیه ای با اشاره به تداوم این حملات گفت: کشور باید زیر دست اشغالگران و جهادگران تکان بخورد و اقدامات ضد صهیونیستی تا آزادی فلسطین متوقف نخواهد شد.

پیشتر گروه های مقاومت فلسطین به عملیات مقاومت پنجشنبه شب در نابلس پاسخ داده و آن را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران خوانده بودند.

در همین رابطه حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: جنبش حماس از عملیات قهرمانانه نابلس علیه نیروهای اشغالگر و قاتلان که تداوم انقلاب فلسطین در همه عرصه های مبارزه است استقبال می کند. بار دیگر ملت قهرمان فلسطین کرانه باختری به مبارزه مشروع خود تا اخراج اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست از سراسر فلسطین ادامه خواهد داد. روحیه مقاومت و ایثار در کرانه باختری ضامن پیروزی ملت ما و اهداف آن است. آزادی و بازگشت

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات نابلس را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه مقدسین و زندانیان فلسطینی توصیف می کند.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری تاکید کرد که عملیات نابلس پس از تجاوزات و تروریسم نیروهای اشغالگر علیه اسرای فلسطینی و مردم فلسطین انجام شد و مقاومت آرام نخواهد گرفت. پایین و پاسخ به . عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت در پاسخ به پاسخ طبیعی به جنایات نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان مبارک باد.

سخنگوی جهاد اسلامی در عین حال این عملیات را نشان از صلابت و پویایی مقاومت عنوان کرد و گفت: مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد و به تمامی عرصه ها و میادین گسترش خواهد یافت.

ماهر مظهر، عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی آزادی فلسطین، عملیات نابلس را بخشی از پاسخ طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی توصیف کرد و افزود: این عملیات قدرت مقاومت را راهی برای مقابله با این جنایات دانست. احیای حقوق فلسطینیان

کمیته های مقاومت فلسطین نیز عملیات نابلس را پاسخی طبیعی به جنایات فاشیستی اشغالگران علیه مردم و زیارتگاه های فلسطین توصیف کردند.

کرانه باختری جدا نشدنی همچنان منبع قیام و آتشفشان تلفات خواهد بود و هرگز خاموش نخواهد شد.

جنبش مجاهدین فلسطین همچنین تاکید می کند: این قهرمانان نشان دادند که قادرند معادلات و شرایطی را که دشمن صهیونیستی در صدد تحمیل آن به کرانه باختری است، تغییر دهند.

در عملیات ضد صهیونیستی در شمال غرب نابلس در کرانه باختری، یک صهیونیست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید