آموزش 8 میلیون جوان انقلابی با اجرای سند اعتلای بسیج در کشور/ نیاز به پای کار مدیرانی که دست و دلشان از پول نمی لرزد.

ساعت: 22:58
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782127

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: سند ارتقای بسیج راهبردی است و قصد دارد 8 میلیون جوان را به انقلاب جذب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه البرز امشب در نشست هم اندیشی و تشریح ارتقای بسیج سپاه حلوس به امام محمد باکر (ع) گفت: بسیج خط مقدم نبرد همه جانبه با جبهه استکبار است.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: چهل سال از عمر پربرکت بسیج می گذرد و کمتر کسی فکر می کرد که بسیج به جایگاهی برسد که بسیاری از مشکلات به ظاهر حل نشدنی را حل کند و در عین حال راه را برای مقابله با تهاجم دشمن به تمامیت ارز هموار کند.

وی گفت: عده ای فکر می کردند بعد از پایان جنگ حضور بسیج محسوس نخواهد بود، اما فرمان مبتکرانه ائمه انقلاب باعث شد بسیج به جایی برسد که هرکسی برای گره گشایی او دست دراز کند. “

فرمانده سپاه البرز گفت: بازیوس از جنگ سخت تا دفاع از حریم الهی، کمک به مردم در بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله، کمک های وفادار، واکسیناسیون، انتخابات و امنیت، وارد عمل شد و سرباز خوبی برای انقلاب شد.

وی گفت: طرح و ظرفیت بسیج شهید سلیمانی 50 درصد ظرفیت واکسیناسیون البرز را پوشش داد که مزیت بزرگ بسیج انعطاف پذیری ساختار آن برای ماموریت های مختلف خواهد بود و خوشبختانه در همه عرصه ها سربلند است.

سردار حیدرنیا افزود: در روزهای اول تاج نقاب پیدا نمی شد اما با آمدن بسیج بر بحران غلبه کردیم در حالی که ابرقدرت ها سه ماه پس از این همه گیری نقاب ها را ربودند. انجام شده.

وی با اشاره به اینکه کرونا مدیریت بحران را در همه کشورها در یک سطح می سنجند و اگر ناکارآمدی و بی تدبیری دولت نبود امروز جمع می شد، گفت:

فرمانده سپاه البرز گفت: سند راهبردی است و در شرف تبدیل شدن به ادبیات است.

سردار حیدرنیا در خاتمه گفت: این سند مدیران انقلابی را برمی انگیزد که با آمدن نام پول به خود نمی لرزند، کارگزار دولت نباید شبانه روز آنجا باشد و همه دغدغه او معیشت مردم و مشکلات اقتصادی باشد. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید