تاکید مخبر بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اعتلای روحیه در کشور


ساعت: 00:52
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904881

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت نشاط بخشی به جامعه، بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای برنامه های بازآفرینی در استان های سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر شامگاه جمعه در اختتامیه جشنواره وحدت اقوام ایرانی در محل دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید از غرفه های تولیدات اقوام صنایع دستی بیان کرد: در این بازدید با برخی از مردم و غرفه داران گفت و گو کردم که خوشبختانه امید و نشاط در روحیه آنان نمایان بود که تداوم و تکرار چنین برنامه هایی ضروری است.


مردم ایران همیشه مغرض و علاقه مند به کشور و دین خود بوده اند

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ابتکار این جشنواره برای حضور اقوام مختلف و شناساندن آداب و سنن اقوام مختلف به کشورمان تصریح کرد: مردم ایران در طول تاریخ بسیار تعصب و علاقه به کشور خود داشته اند مذهب و به همین دلیل ایران همیشه مستقل بوده است. هر چند در مقاطعی در گذشته حاکمان کشور با هم رابطه داشتند.

مخبر برگزاری چنین جشنواره هایی را که عامل وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف در کشور است مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید از برگزاری چنین برنامه هایی حمایت کرده و در تقویت و تکرار چنین رویدادهایی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از جنبه های مثبت این جشنواره ایجاد اشتغال و عرضه محصولات مختلف از جمله دست ساز ویژه بانوان است که امیدوارم توسعه چنین برنامه های مفید و پرباری را داشته باشیم.

بر اساس این گزارش بیش از یک میلیون نفر در 10 روز از جشنواره وحدت اقوام ایرانی بازدید کردند. در این جشنواره که بیش از 200 غرفه فروش صنایع دستی، لباس های سنتی، غذاهای محلی و … داشت، هر شب از این جشنواره به یکی از اقوام کشورمان اختصاص داشت و گروه های هنری، فرهنگی و موسیقی با محوریت پیامبر اسلام (ص) و جایگاه کشورمان برنامه های مختلفی اجرا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید