تاکید مخبر بر لزوم برنامه ریزی جهت هدایت نقدینگی موجود به سمت تولید


ساعت: 22:12
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885722

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم برنامه ریزی نقدینگی موجود در جامعه به سمت تولید تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصر امروز سه شنبه پنجمین نشست طرح های رونق اقتصاد ملی به ریاست محمد محبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه از تلاش ویژه دولت برای کمک به اجرای طرح ها و پروژه های محرک اقتصاد ملی خبر داد و گفت: دولت مصمم است موانع اجرای این طرح ها را برطرف و مسیر را برای تسریع روند اجرایی این پروژه ها هموار کند. پروژه ها

معاون اول رئیس جمهور با ابراز خرسندی از تشکیل گروه «پیشرفت ایرانیان» بر لزوم برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی موجود در جامعه به سمت تولید تاکید کرد و خواستار مشارکت و مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای این موارد شد. پروژه ها.

در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت چهل و هشت پروژه اقتصاد ملی پیشران برگزار شد، مدیران اجرایی شرکت های مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های در دست اجرا ارائه و مشکلات و پیش رو را تشریح کردند. چالش ها و مسائل.

همچنین در این جلسه گزارشی از فعالیت 9 ماهه این مجموعه در قالب چهار محور رفع مستمر موانع اجرای پروژه ها، ساختار نظارت و نظارت، فعالیت واحد دانش- ارائه شد. پروژه های مبتنی بر و پیشرفت هر پروژه.

بر اساس گزارش ها، پروژه های مذکور طبق برنامه زمان بندی شده و حتی پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه ها نیز جلوتر از موعد مقرر است.

لازم به ذکر است گروه پیشرانه ایران اجرای 48 پروژه راهبردی را در دستور کار خود دارد که اجرای این پروژه ها سالانه 20 میلیارد دلار درآمد به همراه خواهد داشت.

افزایش 40 میلیون تنی محصولات در کل زنجیره فولاد، افزایش 15 میلیون تنی فرآورده های پالایش نفت، 800 هزار تن مس و تولید سه هزار مگاوات برق از جمله دستاوردهای اجرای این طرح ها خواهد بود. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید