زنجان یکی از استان‌های پیشرو در ثبت سهام عدالت است/دستورالعمل جدید وزیر اقتصاد موجب سهولت دسترسی اقشار مختلف به خدمات بانکی می‌شود.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807554

معاون سیاسی اقتصادی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

معاون سیاست گذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام کنندگان نهایی استان زنجان در قوه قضائیه 793 هزار و 326 نفر هستند، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفور حمیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: زنجان یکی از استان های پیشرو در بحث ثبت نام مشمولان سهام قضایی بود که پس از ابلاغ دستورالعمل مربوطه، مشمولان را اطلاع رسانی و ثبت نام می کند.

وی با بیان اینکه ثبت نام کنندگان نهایی استان زنجان در سهم عدالت 793 هزار و 326 نفر هستند، خاطرنشان کرد: در 19 مرحله ثبت نام لایه های مشمول این طرح انجام شده است.

حمیدی در خصوص سود یک هزار و 399 سهمی نیز گفت: بر اساس آخرین اطلاعیه های سازمان خصوصی سازی، احتمال پرداخت قبوض سهامداران تا پایان سال جاری وجود دارد، اما اخبار تکمیلی شنیده می شود. توسط شهروندان از طریق سازمان خصوصی سازی.

معاون سیاست گذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در خصوص اعطای تسهیلات بدون ضامن خاطرنشان کرد: از عمده مشکلات پیش روی اقشار متوسط ​​و پایین جامعه، ارائه ضمانت های مختلف برای بانک ها است. شبکه. توماس بود

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه جدید وزیر اقتصاد و دارایی به شبکه بانکی موجب کاهش بروکراسی اداری و تسهیل دسترسی اقشار مختلف مردم به تسهیلات بانکی می شود که این امر موجب توسعه کسب و کارهای کوچک و گره گشایی از مشکلات می شود. از اکثر خانوارها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید