زنگنه و ابتکار صدمات میلیاردی به بیت المال وارد کرد

زمان: 17:11
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778950

سخنگوی کمیسیون قانون 90 مجلس گفت: زنگنه و ابتکار با حذف تولید داخل و واردات گسترده بنزین غیراستاندارد خسارت میلیاردی به بیت المال وارد کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حضریان ، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی دولت اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: محیط زیست در مورد گزارش نادرست در مورد تولید بنزین از صنایع پتروشیمی موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین و موضوع سرطان زایی مطرح شد، نگرانی جدی در جامعه ایجاد کرده است.

اما در عین حال آقای بیژن زنگنه و خانم معصومه ابتکار با ارائه اطلاعات نادرست به رسانه ها و همچنین مکاتبات رسمی، آلودگی های ناشی از پتروشیمی ها را مطرح کرده و با حذف تولیدات داخلی، واردات انبوه کالاهای غیرنظامی را مطرح می کنند. هزریان گفت: بنزین استاندارد. -از واسطه ها شروع میشه!

وی تاکید کرد: “با توجه به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی از نظر قانون از انتشار مطالب جعلی و غیرمجاز منع شده اند. آقای زنگنه و خانم ابتکار بر خلاف این تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی موجب تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارات میلیاردی به بیت المال شدند و برای مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید