زنی در تشییع جنازه خودش شرکت می کند

زنی در تشییع جنازه خودش شرکت می کند

به گزارش دیلی میل، استارت‌آپ StoryFile با استفاده از 20 دوربین همگام‌سازی شده، یک شبیه‌سازی دیجیتالی از سوژه ایجاد کرد تا در حین پاسخ دادن به یک سری سؤال از فرد فیلمبرداری کند. سپس کارشناسان فیلم را پردازش می کنند، بر روی کلیپ ها برچسب گذاری می کنند و از آنها برای آموزش هوش مصنوعی (AI) استفاده می کنند که می تواند به این سوالات به زبان طبیعی پاسخ دهد. محصول نهایی سپس در پلتفرم StoryFile آپلود می شود که می تواند پس از مرگ فرد به آن پیوند داده شود.

کسانی که در مراسم تشییع جنازه شرکت می‌کنند می‌توانند با عزیزان خود صحبت کنند، زیرا فناوری اجازه می‌دهد تا یک مکالمه خیالی در لحظه انجام دهد.

سال گذشته، این شرکت با ویلیام شتنر از Star Trek برای ساختن هولوگرام از او شریک شد که به گفته شتنر به حفظ حافظه و میراث او برای نسل‌های آینده کمک خواهد کرد.

زنی در تشییع جنازه خودش شرکت می کند

یکی از اولین پذیرندگان این فناوری، مارینا اسمیت، مادر دکتر استفان اسمیت، مدیر عامل StoryFile بود که در ماه ژوئن در سن 87 سالگی درگذشت. دکتر اسمیت می گوید: «مادر من پس از تشییع جنازه به سؤالات بستگان داغدار ما پاسخ داد. نکته قابل توجه این بود که او با جزییات و صداقت جدید به سؤالات آنها پاسخ می داد.

مردم وقتی جزئیات خود را ثبت می کنند بیشتر احساس دلگرمی می کنند تا افراد داغدار بتوانند نسخه ای آزادتر و معتبرتر از عزیز از دست رفته خود را ببینند.

در ژانویه، او چندین ساعت در طول دو روز را صرف ضبط پاسخ سوالات Story File با استفاده از وب کم و کامپیوتر خود کرد.

زنی در تشییع جنازه خودش شرکت می کند

در مراسم تشییع جنازه او در بابورث در 29 ژوئیه، هولوگرام او توانست در مورد زندگی خود صحبت کند و با عزیزانش گفتگو کند.

دکتر اسمیت افزود: «آنچه برای من به عنوان پسرش بسیار ارزشمند بود، این واقعیت بود که مادرم نیز مایل بود به سؤالاتی درباره دوران کودکی‌اش پاسخ دهد، که شامل بخش‌های دشواری مانند جدایی والدین و زندگی به عنوان یک مهاجر بود.

شخصی که می‌خواهد یک فایل داستانی ایجاد کند، ابتدا موضوعاتی را انتخاب می‌کند که فکر می‌کند دوستان و خانواده‌اش می‌خواهند درباره‌شان بپرسند. سپس آنها به 75 سوال از یک بانک سوال متشکل از 250000 سوال احتمالی در ویدئوهای دو دقیقه ای پاسخ می دهند که می تواند شبیه سازی دیجیتال آنها شود.

اگر برای هیچ یک از سؤالات پاسخی وجود نداشته باشد، هولوگرام سؤال کننده را ترغیب می کند تا سؤال دیگری بپرسد و هیچ پاسخ دیگری به جز آنچه که توسط متوفی ثبت شده است، داده نخواهد شد.

فناوری Storyfile این هفته با قیمت 39.99 پوند در دسترس عموم است.

دیدگاهتان را بنویسید