زیارت 6090 شهید قم در خیابان اربعین حسینی


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891842

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای طرح عبادت 6 هزار و 90 شهید قم و پدران و مادران شهدا در خیابان اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در اولین جلسه ستاد اربعین این اداره کل اظهار داشت: محور برنامه های اربعین امسال زیارت، زائران، کاروان ها و کربلاست و در این مناطق، در علاوه بر پذیرایی از زائران امام حسین (ع)، نیابت، شخصی، راه دور و کاروانی در نظر گرفته شده است.

وی یکی از برنامه های مهم اربعین امسال را اجرای طرح زیارت نیابتی 6 هزار و 90 شهید استان قم و پدران و مادران شهدا عنوان کرد و افزود: این برنامه با همکاری ستاد فرماندهی کل قوا برگزار می شود. کنگره ملی شهدای استان با محبت به سیره اربعین.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از آمادگی صدها مبلغ زن و مرد برای انجام امور تبلیغی در اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: محافل خانگی، موکب های حسینی، اماکن استقرار و اسکان زائران اربعین، کاروان های مردمی خودجوش و اجتماعات عزاداری در کنار سایر مکان های نفوذ مبلغان و مبلغان.

حجت الاسلام شعبان زاده اهمیت زیارت، حمایت محتوایی و تبلیغی از کاروان های زائران خارجی، کمک به ترویج زیارت امام حسین (ع) و پیاده روی اربعین، بازدید میدانی از ایستگاه های صلواتی و… را تشریح کرد. و افزود: استان قم بعد از تهران دارای بیشترین تعداد موکب های اربعین حسینی است و پیش بینی می شود زائران اعزامی قم به این رویداد تمدنی بیشتر از سال های گذشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید