سئو جونگ کانگ دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو شد


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901707

دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دبیر کل WT را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی امروز با اعلام این خبر نوشت: «سئو» از مهرماه سال 1390 به عنوان سرپرست دبیرکلی کار خود را آغاز کرد و حال خوبی دارد. با تکواندو شناخته شده و قبلا به عنوان رئیس ورزش جهانی تکواندو، رئیس دفتر رئیس فدراسیون جهانی و مدیر ارشد روابط و توسعه اعضا در WT خدمت کرده است. جدای از تکواندو، توانایی سئو به عنوان یک کارشناس ورزش بین المللی شناخته شده است زیرا او به عنوان عضو گروه مشاوره پایداری، توسعه و آموزش ASOIF و عضو کمیته روابط بین المللی کمیسیون المپیک و ورزش کره خدمت کرده است. او همچنین سابقه عضویت در هیئت مدیره مرکز آموزش فدراسیون جهانی (Kukkiwon) را دارد.

در پی این انتصاب، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: خوشحالیم که “جونگ کانگ” را به عنوان دبیرکل تکواندو جهان معرفی می کنیم. او در یک سال به عنوان دبیرکل کار بسیار خوبی انجام داده و ثابت کرده است که مهارت و رهبری لازم برای اداره فدراسیون ما را دارد. “جئونگ کانگ” سابقه بسیار قوی در تکواندو دارد و برای خانواده تکواندو جهان شناخته شده است. با نزدیک شدن به پنجاهمین سالگرد فعالیت خود در سال آینده، مطمئن هستیم که او نقش مهمی در توسعه مداوم ورزش ما ایفا خواهد کرد.

سئو جونگ کانگ در مورد انتخاب خود گفت: “من افتخار می کنم که به این سمت معتبر منصوب شدم.” من مشتاق هستم تا اطمینان حاصل کنم که تکواندو همچنان به پیشرفت های بزرگی که تحت رهبری دکتر چو برداشته است، ادامه می دهد. ادامه می دهد من مطمئن هستم که دانش من از ورزش و فدراسیون به من کمک می کند تا سهم مهمی در توسعه این ورزش داشته باشم. همچنین از رئیس و شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که به من اعتماد کردند. متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید