سارق اموال مغازه ها و معابرعمومی در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به 11فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق مغازه ها و اموال معابر شهرستان و کشف بیش از 2 میلیارد ریال اموال مسروقه از وی در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال مغازه ها و معابر شهرستان شاهین شهر و میمه، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه های سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی عامل این سرقت ها را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از 2 میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم که پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تکمیلی به 3 فقره سرقت از  اماکن دولتی و 11 فقره سرقت اموال مغازه ها و معابر عمومی شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم پس از اعتراف صریح به جرایم خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد گفت : به صاحبان صنوف و مسئولان ادارات دولتی توصیه می کنیم با نصب حفاظ و سیستم های امنیتی از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری کنند و از شهروندان هم می خواهیم که هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید