دستگیری سارق اموال داخل خودروی رانندگان اسنپ در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری زن سارقی که با ترفندی خاص اقدام به سرقت اموال داخل خودروی های رانندگان اسنپ می کرد با اعتراف به 4 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی دریافت شکایت یکی از رانندگان اسنپ در شاهین شهر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و یک قطعه طلا از داخل داشبورد خودروی او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 وی در ادامه گفت: در بررسی تخصصی مأموران پلیس، سارق که  خانمی سابقه دار بود و به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده بود شناسایی و مشخص شد وی  بلافاصله پس از سوار شدن با ادعای دروغین پنچر بودن لاستیک عقب خودرو باعث پیاده شدن لحظه ای راننده شده و در این فرصت اقدام به سرقت اموال داخل خودرو وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری این سارق سابقه دار و همچنین کشف اموال مسروقه تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی و  در تحقیقات تکمیلی به 4  فقره سرقت اموال رانندگان تاکسی های اینترنتی با این روش اقرار و سپس برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 سرهنگ ثابت راسخ در پایان از رانندگان تاکسی های اینترنتی خواست از قرار داخل اموال و اشیاء با ارزش داخل خودرو خود به  طور جد خودداری و هر گونه موارد مشکوک را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید