پیشنهاد جدید اسنپ برای رانندگان راه اندازی تهویه مطبوع + جزئیات

پیشنهاد جدید اسنپ برای رانندگان راه اندازی تهویه مطبوع + جزئیات

کاربران رانندگان به شرط عدم وجود بازخورد «عدم استفاده از تهویه مطبوع» در ازای دریافت 10 بازخورد مثبت در مورد استفاده از تهویه مطبوع در پایان سفر از سفر از پرداخت 50 درصد کمیسیون در سفرهای هفته آینده معاف هستند. کاربر .

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ با همکاری اسنپ کارفیکس کمپین ویژه ای را برای کاربران رانندگان در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از 12 تا 19 تیرماه به مدت یک هفته از 50 درصد تخفیف در خدمات سرمایشی برخوردار خواهند شد.

با شروع فصل تابستان استفاده از کولر به یکی از دغدغه های همیشگی کاربران تاکسی های اینترنتی تبدیل شده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، رضایت کاربران مسافر در طول سفر برای این سامانه بسیار مهم است. بنابراین سعی می کنند با استفاده از راهکارهایی شرایط را به گونه ای مهیا کنند تا در نهایت رانندگان بیشتری به استفاده از کولر تشویق شوند.

داشتن تهویه مناسب برای سفرهای سریع ضروری است. به همین دلیل اسنپ اقدامات تضمین کیفیت تهویه مطبوع را در طول سفر در اولویت قرار می دهد. در زیر به برخی از این اقدامات اشاره شده است:

اطلاعیه برای کاربران راننده
اسنپ ​​قبل از شروع فصل گرما در کانال های رانندگان از مزایای روشن شدن تهویه مطبوع در سفر، راه های استفاده صحیح از تهویه مطبوع و نیاز به تهویه مطبوع در سفر خبر می دهد.

اندازه گیری رضایت مصرف کننده در سفر
با نظارت بر شرایط آب و هوایی خودرو در طول سفر، میزان رضایت مسافران اندازه گیری می شود. این ارزیابی با امتیاز دهی در پایان سفر انجام می شود. همچنین این نظرسنجی رضایتمندی به زودی در طول سفر انجام خواهد شد.

برای بهینه سازی شرایط آب و هوایی خودرو، اسنپ باید مشارکت داشته باشد و نظر هر چه بیشتر مسافران را در طول و بعد از سفرها جلب کند. علاوه بر این، مسافران می توانند با به حداکثر رساندن مشارکت در نظرسنجی پایان سفر، در تشویق کاربران راننده به استفاده از سیستم تهویه مطبوع نقش داشته باشند. در زیر درباره طرح های تشویقی اسنپ بیشتر بدانید.

طرح های تشویقی ویژه رانندگان در فصل تابستان
در تابستان 1402، اسنپ طرحی را برای تشویق رانندگانی که در تابستان تهویه هوای ماشین خود را روشن می کنند، در نظر گرفت. کاربران رانندگان به شرط عدم وجود بازخورد «عدم استفاده از تهویه مطبوع» در ازای دریافت 10 بازخورد مثبت در مورد استفاده از تهویه مطبوع در پایان سفر از سفر از پرداخت 50 درصد کمیسیون در سفرهای هفته آینده معاف هستند. کاربر . همچنین کاربران رانندگانی که گزارش روشن نشدن کولر گازی دارند ابتدا مطلع و آموزش می بینند و در صورت تکرار اخطار دریافت می کنند.

کمک به کاربران راننده با تخصیص امکانات اختصاصی خدمات خنک کننده
اسنپ ​​یک مرکز خدمات خنک کننده اختصاصی در نظر گرفته است. کاربران اسنپ راننده می توانند با استفاده از خدمات اسنپ کارفیکس کولر خودروی خود را سرویس کنند و سفرهای بهتری را با مسافران خود تجربه کنند.

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ با همکاری اسنپ کارفیکس کمپین ویژه ای را برای کاربران رانندگان در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از 12 تا 19 تیرماه به مدت یک هفته از 50 درصد تخفیف در خدمات سرمایشی برخوردار خواهند شد.

کاربران راننده می توانند با مراجعه به خدمات اسنپ کارفیکس در اپلیکیشن خود، سایر نیازهای خودروی تخفیف دار خود را در طول سال برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید