پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه شبکه تهویه و اطفای حریق بندر شهید باهنر


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891367

مدیرکل بنادر و کشتیرانی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

محمد حسینی تختی از پیشرفت 96 درصدی پروژه شبکه تهویه و اطفاء حریق بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه گام مهمی در جهت افزایش ضریب ایمنی بندر برداشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: ارتقای ایمنی یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای مقابله با حوادث احتمالی است که همواره در اولویت این قشر قرار دارد. .

وی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این طرح، تهیه، نصب و راه اندازی پنج مولد هوا، تهیه کندانسور هواخنک کننده 2170 تنی و اصلاح و تعمیر لوله های اطفای حریق را برشمرد.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان برای اجرای این طرح 370 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و تا 24 ماه آینده اجرایی می شود.

محمد حسینی تختی ارتقای سیستم تهویه مطبوع سالن ها و خدمات مسافربری بین المللی، ایجاد طرح توسعه در شبکه اطفاء حریق بندر شهید باهنر را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: پایان مهرماه است. برنامه زمانبندی تعیین شده برای تکمیل پروژه و بهره برداری از آن.

لازم به ذکر است بندر شهید باهنر سومین بندر صادراتی کشور است که علاوه بر فعالیت صادرات فرآورده های نفتی، حمل و نقل بین المللی مسافر با سالن مسافری مجهز را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید