سال برای ستاره مصدوم استقلال تمام شد

سال برای ستاره مصدوم استقلال تمام شد

مهدی مهدی پور، هافبک اصفهانی تیم استقلال که قبل از بازی برگشت مقابل سپاهان مصدوم شد، همچنان برای دیدارهای لیگ برتر از جمع بازیکنان استقلال دور است.

مهدی پور که از ابتدای هفته گذشته نیمکت نشین شده و در تمرین توپ به جمع هم تیمی هایش پیوست، همچنان نمی تواند تیمش را در دیدارهای رسمی همراهی کند.

هافبک دفاعی موثر فصل گذشته استقلال که تا دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در جام حذفی جزو بازیکنان مورد اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال بود، روز گذشته در تمرین استقلال شرکت کرد اما باز هم اعلام شد فعلا قادر به بازی با استقلال در فوتبال داخلی نیست.

انتشار عکسی از این بازیکن در تمرین با نوارهای آبی بسته شده پشت عضله دوسر پای راست نشان می دهد که این بازیکن هنوز به فرم مطلوب برای بازگشت به زمین نرسیده است.

این بازیکن در این فصل در 15 بازی برای استقلال به میدان رفته است که در 13 دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت و در 2 بازی از بیرون به جمع یارانش اضافه شد.

مهدی پور در این فصل 1161 دقیقه برای استقلال به میدان رفته و در هفته دوم مقابل ملوان یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

باید توجه داشت؛ با توجه به وضعیت این بازیکن و نرسیدن به بازی فولاد، باید گفت سال فوتبال 1401 برای مهدی پور به پایان رسیده است. شاید این بازیکن بتواند استقلال را در هفته بیست و چهارم مقابل ذوب آچان در 21 فروردین همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید