سامانه نهضت ملی مسکن خراب است/ امکان ثبت نام مجرد وجود ندارد

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801775

این در حالی است که ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن از 20 دی ماه آغاز شد و در دو روز گذشته سامانه سمن با اختلال مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دور جدید ثبت نام در نهضت ملی مسکن با تغییر و تعدیل شرایط مردان مجرد از 20 دی ماه امسال آغاز شد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان تا 20 بهمن ماه ادامه دارد به تسنیم گفت: شرط واگذاری واحدها به مردان مجرد ازدواج آنها خواهد بود. در صورتی که متقاضیان در زمان تحویل متاهل نباشند، کلیه امکانات رفاهی و تخفیف های در نظر گرفته شده برای آنها حذف و واحد مسکونی با قیمت روز تحویل داده می شود.

پروانه اصلانی مدیرکل خدمات اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقبال خوب نهضت ملی مسکن افزود: بانوان بالای 35 سال و آقایان بالای 45 سال می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند. این افراد باید در شهری که متقاضی آن هستند اقامت پنج ساله داشته باشند.

وی با اشاره به امکان ثبت نام مجرد 23 تا 45 سال افزود: این افراد مجرد هم اکنون می توانند ثبت نام کنند و تا زمان واگذاری زمین باید طبق قانون عمل کنند، زیرا این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی افراد متاهل انجام می شود. زنان خوداشتغال، زنان مطلقه و نخبگان علمی نیازی به فراهم کردن شرایط ازدواج با معرفی بنیاد نخبگان و بیماران خاص از طریق معرفی وزارت بهداشت ندارند.

به گزارش تسنیم، 9 روز از آغاز ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال می گذرد، سامانه saman.mrud.ir از روز گذشته تخلف شده و امکان ثبت نام در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید