سامانه پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات ایجاد شد

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781337

حسین نیک روش گفت: سازمان حج و عبادت برای جلوگیری از ازدحام مردم در مراسم عتبات عالیات، سامانه پیش ثبت نام اینترنتی بقاع متبرکه را راه اندازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نیک روش در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: سازمان حج و عبادت برای جلوگیری از ازدحام مردم در زیارت عتبات، سامانه پیش ثبت نام اینترنتی حرم ها را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارسال به عتبات عالیات تنها از طریق هوایی انجام می شود، افزود: بر این اساس متقاضیان ورود به عتبات عالیات از 13 آبان می توانند فرم مربوطه را در سایت www.atabat.haj تکمیل کنند. برای آنها و همراهانشان.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این فرآیند هر گروه از یک سرگروه و زیرمجموعه تحت عنوان همراه تشکیل می شود. فرم کامل و صحیح باید در فرم پیش ثبت نام در سایت درج شود.

نیک روح گفت: طبق اعلام سازمان حج و عبادت، هر فرد فقط می تواند به عنوان سرپرست گروه یا بدرقه پیش ثبت نام کند و در صورتی که به هر دلیل یکی از ثبت نام کنندگان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، بخواهد «یا نام گروه خود را تغییر دهید، می توانند مجددا ثبت نام کنند و کد رهگیری جدید دریافت کنند که در این صورت اطلاعات ثبت نام در گروه قبلی حذف می شود.

وی افزود: پس از پایان مهلت پیش ثبت نام امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده وجود ندارد.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی به زودی از طریق سایت سازمان حج و عترت اعلام خواهد شد.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: 18 دفتر زیارتی در استان کرمانشاه زیر نظر حج و یک سازمان زیارتی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید