ثبت نام سفرهای نوروزی به عتبات عالیات از امروز آغاز می شود


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809481

سازمان حج و زیارت از پیش ثبت نام سفرهای نوروزی به عتبات عالیات در روز شنبه 29 بهمن ماه خبر داد و از ادامه این پیش ثبت نام تا پایان روز جمعه 6 اسفند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اطلاعیه سازمان حج و زیارت که دوشنبه شب منتشر شد، آمده است که سازمان حج و زیارت سامانه پیش ثبت نام اینترنتی است. برجسته شوید.

«عزیزانی که قصد ورود به عتبات عالیات در ایام نوروز (24 اسفند 1400 لغایت 19 فروردین 1401) را دارند می توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http: //) پیشاپیش برای خود و همراهان ثبت نام کنند. atabat.haj .ir).

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، پیش ثبت نام در این دوره از ساعت 10 صبح روز شنبه 29 بهمن 92 تا پایان روز جمعه 6 اسفند 92 ساعت 13 آغاز می شود.

سازمان حج و عبادت 14 نکته مهم را به شرح زیر برشمرد:

1- ارسال های برنامه ریزی شده فقط هوایی بوده و در صورت مجوز برای ارسال زمینی شرایط مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

2- پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی (حداقل 1 نفر و حداکثر 10 نفر) امکان پذیر است و زیرگروه های آن (اسکورت) تشکیل می شود و لازم است اطلاعات کامل سرپرست گروه و اطلاعات اولیه اسکورت ها (کد ملی) وارد شود. ، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد) به طور صحیح در فرم پیش ثبت نام در سایت.

3- هر فرد می تواند فقط یک بار و به صورت گروهی (به عنوان سرپرست گروه یا همراه) پیش ثبت نام کند و در صورتی که به هر دلیلی هر یک از افراد پیش ثبت نام شده (سرگروه یا همراهان) پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری درخواست ثبت نام کنند. در صورتی که نام گروه جدیدی داشته باشد یا نام گروه شما تغییر کرده باشد می توانید مجددا ثبت نام کنید و کد رهگیری جدید دریافت کنید که در این صورت اطلاعات ثبت نام در گروه قبلی حذف می شود.

4- کد ملی و داده های داوطلبان باید با اطلاعات سازمان ثبت احوال مقایسه شود و در صورت مغایرت امکان ادامه روند وجود ندارد لذا در ثبت کد ملی دقت شود.

5- با توجه به اطلاعات مربوط به پیش ثبت نام از طریق سامانه پیامکی، لازم است شماره تلفن همراه سرپرست گروه (یا یکی از بستگان وی) در فرم پیش ثبت نام ثبت شود.

6- تاریخ تولد افراد باید به طور کامل شامل روز، ماه و سال (چهار رقمی) در فرم درج شود.

7- کد ملی همه افراد ده رقمی است و تمامی ارقام (صفر سمت چپ) باید به طور کامل در فرم ثبت شود.

8- پس از نهایی شدن پیش ثبت نام، سامانه به گروهی که این شماره را ثبت می کند، شماره پیگیری اختصاص می دهد و برای پیگیری بیشتر نزد شما نگه می دارد.

9- بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری های عروق کرونر، همراه داشتن کارت واکسیناسیون با کد QR و نتیجه آزمایش PCR منفی 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.

10- در صورتی که تعداد افراد پیش ثبت نام شده بیش از ظرفیت اعزام به ایام نوروز در استان های مختلف باشد، اولویت گروه ها بر اساس قرعه کشی مشخص و از طریق همین سایت به اطلاع آنان خواهد رسید.

11- قرعه کشی و اعزام پذیرفته شدگان از استان محل سکونت سرپرست گروه (ذکر شده در سامانه) انجام خواهد شد. بنابراین استان و شهر محل سکونت را از لیست مربوطه به دقت انتخاب کنید.

12- پس از پایان مهلت پیش ثبت نام (جمعه 6 اسفند 93) امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده وجود ندارد.

13. باید پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام داشته باشید.

14. فقط پذیرفته شدگان در قرعه کشی اولویت ارسال دارند و انتقال یا تعویض امکان پذیر نمی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید