ساپینتو این استقلال را به قبرس می آورد؟

ساپینتو این استقلال را به قبرس می آورد؟

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال که به تازگی با آپوئل قبرس قرارداد بسته است، این روزها مشغول بستن تیمش برای فصل آینده است.

این مربی پرتغالی که تجربه خوبی از همکاری با آرتور کوین یاماگا، مدافع فرانسوی تیم استقلال دارد و با توجه به شرایط مدافعان تیم جدیدش، از مدیر برنامه های یاماگا خواست تا شرایط حضور او در قبرس را فراهم کند. ممکن است .

رابطه خوب ساپینتو با یامگا به خصوص در پایان فصل (که به او اجازه داد برای معالجه به پاریس برود) حالا باعث شده ساپینتو برای ادامه همکاری با یامگا روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند.

در حالی که آرتور کوین یاماگا مشکلی از نظر مصدومیت نداشت، در 27 بازی استقلال (تمامی دیدارهای این تیم از هفته اول تا بیست و هفتم) همیشه در ترکیب اصلی به میدان رفت و ساپینتو اعتماد خاصی به این فوتبالیست فرانسوی داشت.

طبق اسناد مربوط به قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال، آرتور کوین یاماگا تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود. این پیشنهاد ساپینتو در شرایطی است که گفته می شود استقلال نیز خواهان تمدید قرارداد این بازیکن است اما مبلغ قرارداد یاماگا برای این باشگاه از استقلال سنگین به نظر می رسد.

حتی افراد نزدیک به باشگاه استقلال گفتند که خود ساپینتو با یاماگا تماس گرفته و خیلی دوستانه به او گفته که بعد از تعطیلات به قبرس برود و استراحت کند تا کارش را با این تیم شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید