ساپینتو حرف هایش را درباره استقلال فرهاد ثابت کرد

ساپینتو حرف هایش را درباره استقلال فرهاد ثابت کرد

بازیکنان تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی این رقابت ها را در بیست و یکمین دوره لیگ برتر با کسب 12 امتیاز تا پایان هفته ششم با 3 برد و 3 تساوی آغاز کردند. استقلال فصل قبل را با برتری یک بر صفر مقابل هوادار آغاز کرد و سپس به ترتیب با امتیازهای 2 بر صفر و تراکتورسازی را شکست داد.

این تیم در شیراز متوقف شد و در هفته چهارم مقابل فجر با نتیجه یک بر یک و در هفته های پنجم و ششم مقابل نساجی و گل گهر به تساوی بدون گل دست یافت تا در مجموع 6 بازی اول لیگ 5 گل به ثمر برساند. گل خورده و 1. و تفاضل گل مثبت 4، دوازده امتیاز به ارمغان می آورد.

با این حال در فصل جاری لیگ برتر به همراه ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در پایان هفته ششم، استقلال با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد و استقلال فرهاد مجیدی در صدر جدول قرار گرفت. جدول رده بندی لیگ برتر با 12 امتیاز در پایان هفته ششم تا اینکه هفته دوم خود را در صدر – پس از قرار گرفتن در رده اول در پایان هفته چهارم – تجربه کرد.

حالا استقلال با سرمربی پرتغالی خود فصل جدید را با شکست دو بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد. سپس در انزلی 3 بر یک مقابل ملوان پیروز شد، مس کرمان را یک بر صفر برد، مقابل نفت مسجد سلیمان و پیکان به تساوی بدون گل رسید و در هفته ششم با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و 11 امتیاز کسب کرد. او با زدن 7 گل و دریافت 4 گل تفاضل گل مثبت 3 گل برای شاگردان پرتغالی استقلال به ثبت رساند تا استقلال نسبت به فصل قبل تفاضل گل را کاهش دهد.

تنها برتری تیم استقلال در فصل جدید نسبت به فرهاد مجیدی استقلالی ها تعداد گل های این تیم است که در فصل قبل تا پایان هفته ششم 5 بار موفق به انجام این کار شده بود اما حالا تیم ساپینتو 7 گل زد. البته در نقطه مقابل استقلال تا پایان هفته ششم فقط یک گل به حریف خورده بود اما حالا 4 گل خورده است. سرمربی پرتغال اخیرا تاکید کرده است که تیم لیگ برتری اش مثل فصل گذشته در خط دفاعی استقلالی نیست و تعداد گل های آبی پوشان این موضوع را ثابت می کند.

لازم به ذکر است؛ نتیجه بازی استقلال و گل گهر سیرجان با توجه به پرونده شکایت استقلال از بازیکن گابنی در نهایت با رای کمیته انضباطی به 3-0 به سود استقلال تغییر کرد اما بدون احتساب رای کمیته انضباطی و افزایش دو امتیازی به یک امتیازی بازی این تیم فرهاد مجیدی نتایج بهتری نسبت به سرمربی پرتغالی استقلال کسب کرد.

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال هم اکنون با 11 امتیاز کمتر از تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان (به ترتیب 14 و 12 امتیاز) در رده سوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید