ساپینتو گفت بازیکن جدید نمی خواهم/ مهم ترین دغدغه ام پرونده محبی است


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907886

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مهم ترین دغدغه ما تامین پول باشگاه قبلی محمد محبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در حاشیه زیارت قبر حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد تقوا، معرفت و آرمان های یک سلحشور بود. همه مردم اعم از حزب اللهی و غیر حزب اللهی و کسانی که نیتشان متفاوت است، همه به خاطر شجاعت حاج قاسم را دوست دارند. حاج قاسم برای همه اقشار بود نه برای افراد خاص. همه را دور خود جمع کرد و پایان مقاومت بود.

وی درباره اینکه برای کسب جام به کرمان آمده اید، گفت: به هر حال ما تمام تلاش خود را می کنیم و هر چه بخواهیم انجام می شود. هواداران هم باید دعا کنند که پیروز شویم.

فتح الله زاده درباره پرونده های پشت سر هم برای استقلال گفت: بیشتر از همه نگران پرونده محمد محبی هستم. امروز آخرین روز است و وقت زیادی نداشتیم. شاید ندانید اما من این پول را 10 روز پیش برای باشگاه قبلی او فرستادم. ما 230 هزار یورو به این حساب وارد کردیم، اما نکته مهم آن مبلغ نبود، بلکه این بود که بتوانیم پول واریز کنیم. گفتند ما پول نقد نمی پذیریم. حتی به آنها گفتیم که سفارت ما در پرتغال باید این پول را به شما بدهد، اما آنها قبول نکردند. به هر حال آنها هم بهانه های خود را دارند زیرا برای آنها پولشویی محسوب می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما مشکلات زیادی داریم، یادم باشد پول میلیچ را هم دادیم. از سوی دیگر، پادوها وجود دارند. او برای ما زحمت کشید و خیلی ناراحتم که با این کیفیت به ما خدمت کرد و نتوانستیم پولش را بدهیم. اگر قهرمان شدیم سعی می کنیم او را به ایران دعوت کنیم و از او عذرخواهی کنیم.

فتح الله زاده درباره شکایت مطرح شده گفت: این شکایت از من نبود. یکی از دوستان بدهکار بود و از مدیرعامل قبلی باشگاه شکایت کرد. نهایتاً قاضی محترمی که قرار بازداشت را نوشته بود این موضوع را نمی دانست و قرار برای من صادر شد. با این شرایط در دادگاه حاضر شدم و توضیحات لازم را دادم. آنها همچنین رفتار بسیار خوبی با یکدیگر داشتند.

وی درباره کمک های چند برابری برای این باشگاه گفت: مثلا فلان پولی که 5 میلیارد بود 40 میلیارد شد یا فردی که قرار بود به استقلال کمک کند 7 تومان رایگان داد اما شد 60 تومان. دوستان گفتند 40 درصد پرداخت شد اما در کل 25 درصد پرداخت شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وام هایی که از طرف باشگاه استقلال گرفته شده و برای خرید خودرو و ارائه تسهیلات استفاده شده است، گفت: به هر حال باید اطلاعات کاملی از وضعیت باشگاه کسب کنم. از روزی که رسیدم، باور کنید پرونده محبی تمام وقتم را گرفت. ما یک ریال هم در باشگاه نداشتیم و 230 هزار یورو قرض گرفتم. حتی برای رسیدن به کرمان هم مشکل داشتیم، باور کنید این چند روز شبی 3-4 ساعت بیشتر نخوابیدم. کار دادگاه هم زمان بر است و 6-7 ساعت ما را معطل می کنند.

فتح الله زاده درباره تحویل مدارک به باشگاه گفت: وقت این کارها نبود. ساپینتو و دستیارانش فردا به تعطیلات می روند و ما هنوز پول آنها را نداده ایم. من می خواهم در فرودگاه به آنها پول بدهم. مشکلات زیادی وجود دارد و هواداران باید صبور باشند.

وی در خصوص مشکل شما برای حل سازمان لیگ گفت: با کنبرزاده جلسه ای داشتیم و راه های ممکن را بررسی کردیم. به هر حال این اتفاق افتاد، برخی از ما معترضیم و عدالت خواهی هم داریم. خیلی بحث کردیم و به جاهای خوبی رسیدیم. قرار است به داوری برود و هر چه داوری تصمیم بگیرد قبول می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا ساپینتو به شما بازیکنی برای جذب پیشنهاد داده است یا خیر، گفت: نه، با او صحبت کردم، گفت بازیکن نیاز نداریم. ما با این بچه ها کار می کنیم.

فتح الله زاده با بیان اینکه هر بازیکنی که از استقلال اخراج شود دربی را می بازد، گفت: از سازمان لیگ خواسته ایم مدارکی را که نشان می دهد می توانند این کار را انجام دهند در اختیار ما بگذارد تا جایی که من می دانم و شناختم کمک می کند که چنین چیزی نداریم. یک قانون در فوتبال ما

وی در مورد اینکه آیا تغییراتی در باشگاه استقلال ایجاد می شود، گفت: تغییراتی وجود دارد اما تلاش می کنیم خیلی کم باشد. علی امیری در کنار ما است و نظری جویباری هم درگیر کارهای اداری و شخصی اوست اما با هر عنوانی که بخواهد از او در باشگاه استفاده می کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اضافه شدن افراد به هیات مدیره گفت: تغییراتی در هیات مدیره ایجاد می شود زیرا ما کوتاهی داریم و باید بعد از سوپرجام با وزیر ورزش درباره رئیس هیات مدیره صحبت کنیم. بازی.



دیدگاهتان را بنویسید