سایه تاریکی همچنان بر معابر «دهدشت» سنگین است + عکس و فیلم


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811305

تاریکی خیابان ها و کوچه های شهر جان شهروندانی را که در روزهای اخیر خواستار رفع این مشکلات هستند، عذاب می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز قطعی برق در برخی از مناطق و معابر شهری موجب گلایه بسیاری از شهروندان دهدشتی و خواستار حل اساسی مشکل و رسیدگی و ساماندهی پرونده ها توسط کارکنان نهادهای ذیربط شده است.

از زمان شیوع ویروس مخوف کراون، مشکل کمبود روشنایی معابر مطرح شده است، هرچند اقداماتی برای تامین روشنایی معابر و خیابان ها انجام شده است، اما کافی نیست و بسیاری از نقاط شهر همچنان در تاریکی هستند.

تاریکی خیابان ها و کوچه های شهر به بلای جان شهروندان تبدیل شده است و در روزهای اخیر مخاطبان این پایگاه خبری پس از تماس های مکرر خواستار رفع این مشکل شدند.


3509c426 9469 400f bb68 a9e3467fab43 خبر خاکستری

رضایی یکی از شهروندان دهدشتی در این رابطه گفت: روشنایی کوچه ها، معابر و خیابان ها در نقاط مختلف شهر یکی از مطالبات حقوق بشری بوده که تاکنون باعث بروز حوادث ناامنی و… شده است. .

وی افزود: همه می دانیم که امنیت هر شهری در گرو روشنایی معابر و خیابان هاست و در صورت عدم رسیدگی به این موضوع امنیت شهر و شهروندان آن به خطر می افتد.

یکی از بانوان این شهر نیز گفت: تا پاسی از شب بازاری کار می کنم و بعد از تعطیل شدن برای رفتن به خانه، تاریکی کوچه ها و کوچه ها و خلوت معابر باعث ترس و اضطراب مردم می شود. برابر.


84f42f9e f1f1 4074 b4d2 b5af843b6960 خبر خاکستری

این شهروند افزود: چاله ها در خیابان های شهر بسیار زیاد است. در تاریکی، این باعث می‌شود که ما یا فرزندانمان روی زمین بیفتیم و مسئولان شهری، از شهرداری گرفته تا اداره برق شهر، باید فکری اساسی برای این مشکل کنند.»

در همین راستا سرهنگ دانا معماری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان از وقفه های ایجاد شده در سطح شهر در ستاد سفر به نوروز: کوچه ها گلایه کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت دید کامل برای رانندگان در شب، باید به تامین روشنایی معابر و خیابان های شهری توجه ویژه ای شود.


8a04bf80 2ae5 44af 84ee 534d4f08ef26 خبر خاکستری

این در حالی است که در شب دید کافی برای عبور شهروندان از خیابان و تردد خودروها در خیابان های شهر وجود ندارد و این امر می تواند منجر به تصادف شود که می طلبد مسئولان برای این مشکل چاره اندیشی اساسی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید