بقایای مشکلات ساکنان مسکن مهر دهدشت / کمبود امکانات و عبور و مرور کارمندان مردم را ناراحت کرد + عکس و فیلم


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817824

با گذشت 15 سال از تخریب مسکن مهر دهدشت، این سایت مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و ساکنان این خانه ها از کمبود زیرساخت ها رنج می برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، آپارتمان مهر در دهدشت برای حمایت از خانوارهای کم درآمد این شهر ساخته شد. مشکل سرپناه بخشی از اقشار کم درآمد جامعه را حل کرده است، اما همچنان مشکلاتی در بین مسئولان حل نشده است که نارضایتی ساکنان این منطقه را به همراه داشته است.

از مشکلات اصلی این سایت می توان به نبود زمین بازی، نبود فضای سبز، نبود مرکز خرید، نانوایی، مرکز بهداشت و … اشاره کرد و همین زیرساخت های اولیه شهری باعث شده مردم حتی تمایلی به زندگی در ساختمان نداشته باشند.

یکی از اهالی این سایت در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: 15 سال است که ثبت شده و بعد از این همه سال هیچ بلوکی به آنها تحویل داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مسکن مهر ثبت نام کردند افرادی بودند که سرپناه نداشتند و برای خانه دار شدن ثبت نام کردند، افزود: در سایر شهرها مسکن تکمیل و به مالکان واگذار شد اما در دهدشت مالکان هنوز 15 سال منتظر هستند تا کلید واحدهای خود را دریافت کنید.


9112d768 51d6 4ff7 8c8e 3ac6e6a48c12 خبر خاکستری

دیگری گفت: این بلوک ها هنوز تحویل نگرفته اند، با شکاف های عمیقی که از داخل و خارج روی دیوارها و سقف ایجاد شده و به وضوح دیده می شود، جایی برای سکونت نیست.

وی افزود: این مسکن مهر فاقد هرگونه امکانات رفاهی از جمله زمین بازی کودکان، نانوایی، خانه بهداشت، مغازه برای خرید مایحتاج روزانه و … است و برای خرید نان باید روزانه 20 هزار تن هزینه کنیم. بیا بریم شهر و برگردیم.

یکی دیگر از اهالی این سایت می گوید: ماهانه اقساط می دهیم اما فقط قاب می دادند نه در و سینک و برق و …. هیچ امکانات داخلی وجود ندارد.»


7f08da82 cebb 47d7 bd64 48354d5ed350 خبر خاکستری

صالحی یکی از پیمانکاران عمرانی مهر با اشاره به مشکلاتی گفت: از همان ابتدا با مشکلاتی مواجه بودیم زیرا تمام مصالح ساختمانی را از استان های همجوار خریداری می کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 و 93 اکثر این ساختمان ها تکمیل و آماده تحویل شده است، افزود: برق، گاز و فاضلاب شهری آماده نیست، نمی توانیم تحویل بگیریم.


e2e83b41 72a8 4bb3 bb65 55d7d51d9653 خبر خاکستری

صالحی تصریح کرد: این ساختمان ها 8 سال است که آماده تحویل بوده و خانه بلااستفاده به صورت خودکار تخریب می شود.

امیدواریم حل مشکلات مسکن مهر دهدشت به صورت عملی در دستور کار مدیران استانی و شهرستانی قرار گیرد چرا که اهالی این سایت از انتقال مشکلات بین ادارات و دستگاه های خدمات رسان خسته شده و روزهای سختی را پشت سر می گذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید