ستاره استقلال در یک قدمی نابودی؟!

ستاره استقلال در یک قدمی نابودی؟!

مهدی قائدی فصل گذشته یکی از ستاره های شاگردان فرهاد مجیدی در آسیا بود و درخشش استثنایی او در مرحله گروهی باعث شد آبی ها با وجود گروه سختی که در آن قرار داشتند، به مرحله بعد صعود کنند.

3 گل و 1 پاس گل و البته عملکرد قابل توجهی که در آن رقابت ها داشت باعث شد تیم های زیادی برای خرید او صف آرایی کنند و البته او در نهایت تصمیم گرفت به همراه احمد نوراللهی به امارات برود تا به تیمی با مربی ایرانی الاصل بپیوندد. . به فوتبال ادامه بده گائدی که در شباب بیشتر به عنوان وینگر بازی می کرد، تنها پس از سه بازی توانست هوش بالا و تکنیک پاک خود را به رخ حریفان بکشد و در دیدار مقابل شارجه با دو و یک گل به برتری 4 بر 3 تیمش دست یافت. کمک.

حالا همه انتظار داشتند که ستاره جدید همچنان به درخشش خود ادامه دهد و مانند ستارگانی مانند علی کریمی و فرهاد مجیدی به یکی از موفق ترین ایرانی های لیگ امارات تبدیل شود، اما در 16 بازی بعدی برای تیمش تنها دو بار دیگر موفق به گلزنی شد. او به تدریج روی نیمکت الاهلی بازیکن شد.

با شروع لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسید شرایط برای او تغییر کند، اما پس از گذشت تنها 45 دقیقه از بازی مقابل آخال ترکمنستان در اولین بازی خود، حتی در 4 بازی بعدی نیز در لیست شباب قرار نگرفت و مهدی علی تصمیم گرفت به جای آن از بازیکنان دیگر تیمش استفاده کند.

به نظر می رسد حضور قائدی در این تیم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و نه تنها در آخرین دیدار مرحله گروهی، بلکه در 6 دیدار دیگر لیگ امارات شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی نخواهد داشت. ضمن اینکه شباب هم اکنون با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد و ارتقای این رده بسیار سخت به نظر می رسد.

اگرچه در طول فصل پیشنهادات متعددی از تیم های دیگر و حتی سلتیک اسکاتلند برای او مطرح شد اما با توجه به عملکرد او در این تیم بعید است با اخطار شدید سرمربی اش چنین اتفاقاتی در انتظار او باشد…

دیدگاهتان را بنویسید