ستاره استقلال مقابل پرسپولیس روز جدید

ستاره استقلال مقابل پرسپولیس

امیر گالنویی این بار در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که امیدوار است خاطره تلخ شکست فصل گذشته در سیریان مقابل رقیبش را پاک کند. او امیدوار است در این مسیر ستاره های تیمش و البته بازیکنان با سابقه حضور در استقلال (محسن فروزان، میلاد زکی پور، بهنام برزای، فرشید باقری، امین قاسمی نژاد، سید احمد موسوی، آرمین سهرابیان و مرتضی تبریزی) پیشروی کنند. او را به هدفی که در سر دارد کمک ویژه ای برای پیشی گرفتن از شاگردان یحیی گل محمدی دارند.

این در حالی است که محسن فروزان ممکن است با انگیزه بیشتری به مصاف پرسپولیس برود. دروازه بان سیریان گل گهر که در این فصل اعتماد ستاد این تیم را به دست آورده، همواره در خط مقدم کری و حاشیه ای درگیری با سرخپوشان بوده است. اتفاقی که او را بیشتر از همیشه با انگیزه می کند. پرسپولیسی ها هنوز او را به قصد گلزنی از روی پنالتی به علیرضا بیرانوند به یاد دارند که متاسفانه به دلیل بدشانسی بزرگ او توپ به دروازه پرسپولیس راه نیافت.

او البته در صورت گرفتن پنالتی برای تیمش مطمئناً اجازه گلزنی برای امیرگله نوح در دروازه گهر را نخواهد داشت و چشم به راه دروازه اش مقابل حریف بوده است. رویارویی سخت مقابل خط حمله این روزها برای پرسپولیسی ها مهیا شده است که در دو بازی اخیر خود توانستند 5 گل به ثمر برسانند و موقعیت های زیادی خلق کنند. فروسان که پیش از این هم پس از نمایش موفقش مقابل تراکتورسازی، کلاه نوی را به خود بالیده است، آیا این بار با عملکردی بی نقص در مقابل پرسپولیس می تواند از سرمربی سرسخت این فصل تمجید کند؟

دیدگاهتان را بنویسید