ستاره استقلال پیشنهاد این تیم اروپایی را رد کرد!

ستاره استقلال پیشنهاد این تیم اروپایی را رد کرد!

محمد محبی یکی از بازیکنان خوب استقلال در فصل گذشته بود. او در لیگ برتر 8 گل برای آبی ها به ثمر رساند و چند موقعیت خوب گلزنی نیز خلق کرد. این عملکرد و حضور موثر در اردوی تیم ملی در فیفا گذشته باعث شد تا پیشنهادهای متعددی برای خرید این بازیکن باشگاه از سانتا کلارا انجام شود. یکی از تیم هایی که به دنبال جذب ستاره استقلال هستند، تیم روستوف روسیه است که پیش از این با این بازیکن ایرانی قرارداد بسته بود.

باشگاه العین امارات برای خرید محمد محبی با باشگاه سانتا کلارا وارد مذاکره شد و باشگاه استقلال نیز علاقه مند به خرید محمد محبی از باشگاه سانتا کلارا است. مبلغ قرارداد این بازیکن توسط باشگاه سانتا کلارا 600 هزار دلار درج شده است و هر باشگاهی که این مبلغ را به حساب پرتغال واریز کند، مطمئناً محمد محبی را می خرد. البته در این بین رضایت محمد محبی نیز شرط است و باشگاه سانتا کلارا باید با رضایت آن بازیکن رضایت نهایی خود را به یکی از تیم های درخواست کننده بدهد.

طبق اخبار رسیده از اردوی آبی ها، محمد محبی تمایلی به حضور در تیم روستوف روسیه ندارد. چرا که فوتبال روسیه به دلیل حمله روسیه به اوکراین با تحریم های جهانی مواجه است و تیم های فوتبال این کشور برای مدت طولانی از حضور در لیگ های اروپایی محروم هستند و حضور در تیم روستوف نمی تواند محمد محبی را به اهداف فنی خود برساند.

در حال حاضر در این شرایط باشگاه العین تنها رقیب باشگاه استقلال برای خرید محمد محبی است. این بازیکن پس از همراهی تیم ملی در کمپ کافه، قرار ملاقات خود را برای فصل آینده به تعویق انداخته است. اگر باشگاه استقلال بتواند مبلغ توافق محمد محبی را به باشگاه سانتا کلارا پرداخت کند و از طرفی مبلغ قابل توجهی را به این بازیکن پیشنهاد دهد، به گفته محمد محبی، حضور او در تیم استقلال برای فصل دوم تکرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید