ستاره پرسپولیس پیشنهاد اروپایی ها را رد کرد

ستاره پرسپولیس پیشنهاد اروپایی ها را رد کرد

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که چندی پیش پس از مصدومیت در دیدار مقابل ازبکستان تحت عمل جراحی فک قرار گرفت، چندی پیش از لیگ ترکیه پیشنهادی دریافت کرد که به دلایلی این پیشنهاد را نپذیرفت. بیرانوند که طی هفته های اخیر در دو مرحله به پرسپولیس برای دریافت درخواست 8 میلیاردی خود اعلام کرده بود، هنوز درخواست خود را دریافت نکرده است و با توجه به اتمام مهلت پرسپولیس، بیرانوند می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس تا زمان حضور در سازمان لیگ فسخ کند. .آهسته

حتی اگر باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده مطالبات بیرانوند را پرداخت کند، علیرضا می تواند با پرداخت 250 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بازیکن آزاد شود و به هر تیمی که می خواهد برود. بیرانوند در چند روز اخیر پیشنهادی از سوپرلیگ ترکیه دریافت کرد و باشگاه فاتح گاراگومروک اسپور ترکیه خواهان جذب دروازه بان اول فوتبال ایران است. این باشگاه که فصل گذشته در لیگ ترکیه به مقام هفتم رسید، به عنوان دروازه بان اول به بیرانوند علاقه داشت اما پیشنهاد مالی این باشگاه کم بود و بیرانوند مورد قبول قرار نگرفت.

این باشگاه برای یک فصل 400 هزار یورو به بیرانوند پیشنهاد داد که علیرضا این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرد آمادگی حضور در این تیم را ندارد. البته این احتمال وجود دارد که باشگاه مورد نظر در روزهای آینده پیشنهاد جدیدی با مبلغ بالاتر برای بیرانوند ارسال کند تا نظر مثبت دروازه بان سرخ ها را جلب کند. البته بیرانوند به باشگاه ترکیه ای اعلام کرد که نمی خواهد با این اعداد قرارداد ببندد.

بیرانوند این روزها دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می کند و قطعا نمی تواند در اولین روزهای تمرین پرسپولیس شرکت کند. بیرانوند همچنان از لیگ عربستان پیشنهاد دارد اما هنوز مجوز حضور بازیکنان ایرانی در آن کشور صادر نشده و مشخص نیست که بازیکنان ایرانی در نهایت می توانند به فوتبال عربستان بروند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید