ستاره ایرانی، گزینه جایگزینی زلاتان در خط حمله میلان

پیش از این مشخص شده بود که مدیران باشگاه میلان با مارکوس تورام ارتباط برقرار کرده اند. این بازیکن از پاری سن ژرمن پیشنهاد دارد و به نظر می رسد انتقال به تیم پایتخت فرانسه منطقی ترین گزینه برای تورام باشد. این بازیکن هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است اما مدیران باشگاه میلان مهاجمان دیگری را نیز مد نظر دارند که جانلوکا اسکاماکا یکی از آنهاست. میلان اخیرا با او صحبت کرده و اگر باشگاه وستهام انتقال قرضی او را تایید کند، به میلان خواهد آمد.

نام مهدی طارمی نیز در میان گزینه های باشگاه میلانی به چشم می خورد. مهاجم ایرانی پورتو در دو فصل گذشته 42 گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده است و قراردادش در سال 2024 تمام می شود و با وجود اینکه پورتو تمایلی به فروش مهاجم 30 ساله خود ندارد اما بسیاری از تیم های خارجی نام طارمی را در لیست خود قرار داده اند.

طارمی که متولد 27 تیر 1371 در بوشهر است فوتبال خود را از بارک بوشهر آغاز کرد و سپس به ایرانجوان، شاهین و پرسپولیس پیوست. او در سال 2018 به الغرافه قطر پیوست و یک سال بعد وارد پرتغال شد. ریواو ابتدا طارمی را به خدمت گرفت و یک سال بعد این مهاجم به تیم پورتو پیوست.

ستاره ایرانی، گزینه جایگزینی زلاتان در خط حمله میلانستاره ایرانی، گزینه جایگزینی زلاتان در خط حمله میلان

دیدگاهتان را بنویسید