سرمربی میلان به زلاتان هشدار داد

سرمربی میلان به زلاتان هشدار داد

پس از دو شکست متوالی که میلان در تورنمنت سری آ متحمل شد، شب گذشته با سه گل جنوا را شکست داد تا به مسیر پیروزی بازگردد. در واقع روسونری با این برد حالا جایگاه دوم خود را از تیم همشهری یعنی اینتر پس گرفته و با توجه به محرومیت ناپولی فاصله میلان با این تیم به یک امتیاز کاهش یافت.

استفانو پیولی گفت: “این فصلی است که می تواند برای ما راضی کننده باشد. نمی دانم تا کجا می توانیم پیش برویم. امشب با فشار و اراده زیادی بازی کردیم و متأسفانه تیمی نیستیم که بتوانیم با حداقل ها.” پس از پیروزی تیم ما باید برنده شویم.

ارائه زلاتان ابراهیموویچ: “آمدن زلاتان مطمئنا همه چیز را بهبود بخشید، اما هم تیمی های او نیز پذیرفتند که روش او برای ایجاد انگیزه در آنها روی آنها تاثیر گذاشته است. در عین حال، زلاتان باید از هم تیمی هایش تشکر کند زیرا او به بازیکن بزرگی که چند سال پیش بود بازگشت. در واقع، این برای هر دو طرف بسیار خوب است.”

“متاسفانه همیشه اخبار بدی داریم. امیدوارم جدی نباشد، او زانو پیچ خورده است. نمی دانیم که آیا این آسیب دیدگی رباط کناری پای او را نیز درگیر کرده است یا خیر. با این حال او بازیکن مهمی برای ما نیز هست.” به خاطر کیفیت و شخصیتش.»

دیدگاهتان را بنویسید