ظهور زلاتان جدید: غول های اروپایی در تعقیب پدیده سوئد

یونا کوسی آساره تنها 15 سال سن دارد و اهل استکهلم است. او در حال حاضر برای تیم زیر 17 سال AIK سوئد بازی می کند و در عین حال در تیم ملی زیر 16 سال سوئد نیز حضور دارد.

این بازیکن ملیت غنایی است و یکی از ویژگی های مهم او قد بلندش است. قد او 196 سانتی متر است که او را از تمام رقبای خود در زمین بلندتر می کند و در عین حال از تکنیک بسیار خوبی استفاده می کند.

او اکنون توجه بسیاری از استعدادیاب های باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و انتظار می رود به زودی مذاکرات برای انتقال او به لیگ دیگری آغاز شود.

ظهور زلاتان جدید: غول های اروپایی در تعقیب پدیده سوئد

او برای آکادمی ردبول در برزیل بازی کرد و توسط پیشاهنگان چندین باشگاه از جمله بایرن مونیخ، لایپزیگ، سالزبورگ و یوونتوس مشاهده شد.

این در حالی است که بسیاری از رسانه های سوئدی مدعی هستند جدی ترین پیشنهاد از سوی باشگاه بنفیکای پرتغال برای جذب این بازیکن مطرح شده و به تازگی مذاکرات برای انتقال این بازیکن با قراردادی یک میلیون یورویی را آغاز کرده اند.

حتی بسیاری او را با دوران شکوه اولیه ارلینگ هالند مقایسه کرده اند و معتقدند شباهت فیزیکی این دو آنها را در سال های آینده به بهترین مهاجم تبدیل خواهد کرد. این چنین است، اگرچه هنوز هیچ اظهارنظری از سوی باشگاه AIK در این مورد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید