اظهارات عجیب زلاتان در روز جدید

اظهارات عجیب زلاتان

کمتر کسی انتظار داشت که زلاتان تا سال 2021 بازی کند و همچنان بدرخشد، اما در این فصل او تعداد قابل قبولی در روسونری داشت. حالا زلاتان در مصاحبه ای ادعا می کند که یک پزشک به طور مداوم وضعیت او را زیر نظر دارد و به محض بروز مشکل به مداوای بازیکن می پردازد.

زلاتان گفت: “فصل گذشته بیش از حد معمول مصدوم شدم. البته دلیلش این بود که لحظه ای که احساس ناراحتی کردم، هرگز فکر نمی کردم آن را جدی نگیرم و آن را نادیده نگیرم. فقط تمام تلاشم را کردم.” بهترین حالت برای بهبودی است و این ذهنیت من همیشه بوده است.

بعد از 30 سالگی متوجه شدم که درد جسمی از بین نمی رود بلکه فقط کم و زیاد می شود.در ایتالیا در میلان یک فیزیوتراپیست دارم که 24 ساعت شبانه روز بر وضعیت من نظارت دارد. هر اتفاق کوچکی که می افتد و او مداخله می کند و به محض اینکه احساس درد می کنم باید سریعا او را درمان کنم.

من قصد ندارم در روز خاصی از فوتبال خداحافظی کنم و این برنامه را هم نداشتم. در عوض می خواهم تا جایی که ممکن است دوام بیاورم و نمی خواهم از فوتبال خداحافظی کنم. من نمی خواهم جزو آن دسته از بازیکنانی باشم که فکر می کنند هنوز فرصت بازی دارند و از این بابت ناراحت می شوند. بنابراین تا زمانی که با من تماس نگیرند، بازی خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید