ستاره تیم رحمتی آماده مصدومیت استقلالی هاست

آلومینیوم اراک در این فصل موفق شد مقابل حریفان سرسختی مانند سپاهان (جلو و عقب)، گلگهار سیرجان، پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و… نتیجه بگیرد و با تک گل محمود محمود، قائد رحمتی، با سپاهان به تساوی یک بر یک دست پیدا کند.

محمود قائد رحمتی که یکی از بهترین گلزنان آلومینیوم در این فصل بوده و موفق به گلزنی و پاس گل در بردهای این تیم مقابل ملوان انزلی و مس کرمان شده و همچنین با ضربه محکمی دروازه سپاهان را باز کرده است، امیدوار است در دیداری مقابل استقلال از تهران به میدان برود. جمعه شب او همچنین موفق شد مقابل سید حسین حسینی گلزنی کند.

ستاره تیم رحمتی آماده مصدومیت استقلالی هاست

آلومینیوم شماره 10 که سید مهدی رحمتی درخشش آن را کشف کرد، در دیدارهای اخیر خود با انگیزه زیادی مقابل حریفان بازی کرده و هفته گذشته اگر خوش شانس بود و کمی دقت می کرد می توانست گلزنی کند اما نشد. برای او اتفاق می افتد، اما او امیدوار است. فردا شب مقابل استقلال هم همین کار را بکنید.

قائد رحمتی در دیدار مقابل سپاهان پشت سر هانسل زاپاتا به عنوان مهاجم سایه بازی کرد که موفق به گلزنی شد و حالا مشخص نیست مهدی رحمتی دوباره از این بازیکن در همان پست مقابل استقلال استفاده خواهد کرد یا او را به مرکز – هافبک هجومی منتقل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید