ستاره جذاب استقلال و جذابیت اسکوچیچ؟!

ستاره جذاب استقلال و جذابیت اسکوچیچ؟!

سید حسین حسینی که از نیم فصل دوم لیگ برتر روند رو به رشدی را آغاز کرده بود، در لیگ بیست و یکم با هدایت وینفرد شفر به دوران اوج خود بازگشت و در این دوره از رقابت های لیگ برتر به مقام بالایی دست یافت. سطح کیفیت .

درخشش حسینی در لیگ فعلی باعث شد تا دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرند نام دروازه بان استقلال را در فهرست نامزدهای دو بازی اخیر خود در جام جهانی قرار دهند و حسینی نیاز به تغییر داشت.

پس از دیدار دو بر صفر تیم های ملی ایران و کره جنوبی که با شکست دو بر صفر تیم ملی همراه بود، اشتباه امیر عابدزاده در دروازه سون هیون مین گمانه زنی هایی را در مورد احتمال تغییر در دروازه تیم ملی

حسینی که در لیگ امسال عملکرد بسیار خوبی داشت و با پاک ترین گل های لیگ بیست و یکم در صدر جدول قرار دارد، در تمرینات تیم ملی بسیار با انگیزه و شاداب ظاهر شد و امیدوار است به دیدار پایانی مرحله مقدماتی راه پیدا کند. دور جام جهانی مقابل لبنان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

باید دید کدام یک از سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی از سوی اسکوچیچ و دستیارانش برای بازی در تور سه شنبه تیم ملی انتخاب می شوند. حسینی برای گرفتن نظر مثبت از تیم رقابت سختی با امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید