با سیاست و جذابیت مثل ستاره ملی پوش استقلال

با سیاست و جذابیت مثل ستاره ملی پوش استقلال

مدافع چپ شمالی استقلال که در ماه های اخیر با حضور در اردوی تیم ملی به چشم و چراغ کارلوس کی روش تبدیل شده بود، با درخشش در 20 دقیقه پایانی دیدار مقابل آمریکا نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرد. اما این بازیکن در هفته های قبل و بعد از آن جایی در ترکیب استقلال در لیگ برتر نداشت، بنابراین جای تردید وجود دارد که جلالی یکی از گزینه های جدایی طلب استقلال باشد. اما این بازیکن در نهایت در بازی استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم به میدان رفت.

او که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شده بود، پس از 90 دقیقه نیمکت نشینی در بازی با سپاهان، در نیمه دوم دیدار مقابل ملوان فرصت بازی پیدا کرد. این بازیکن پس از خروج از زمین با رسانه ها صحبت کرد و خیلی حرفه ای جواب آنها را داد تا سر سرمربی و باشگاهش کلاه نگذارد.

جلالی درباره احتمال جدایی اش از استقلال خیلی حرفه ای گفت که تا به حال با چنین خبری مواجه نشده و از آن خبر نداشته است!

این در حالی است که نزدیکان استقلالی ها از نزدیک شدن او حتی در آستانه جدایی و گلایه از بازی نکردن در تیم استقلال خبر می دادند اما او وانمود می کرد که کاملا از این مشکلات بی خبر است.

جلالی همچنین درباره برنامه های خود برای آینده توضیح داد که در صورت نیاز یک دقیقه یا 90 دقیقه در ترکیب استقلال بازی خواهد کرد و بستگی به تصمیمات سرمربی اش دارد. رفتار پخته جلالی جوان در میکس زون در ورزشگاه آزادی نشان داد که او فوتبالیستی است که جام جهانی را تجربه کرده و با درایت پاسخ خبرنگاران را داد.

دیدگاهتان را بنویسید