جذابیت ستاره سال های طولانی استقلال از ساپینتو

جذابیت ستاره سال های طولانی استقلال از ساپینتو

شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقاتی که منجر به از دست دادن قهرمانی استقلال شد، گفت: استقلال خودش قهرمانی را به حریفان داد، شکست در دربی باعث شد آبی پوشان هر چه در توان دارند را به رقبا بدهند. حریف

وی افزود: یکی از عواملی که باعث شد استقلال نتواند به این هدف دست پیدا کند، از دست دادن امتیاز در دیدارهای رودررو با پرسپولیس و سپاهان بود.

پیشکسوت استقلال گل زد: استقلال به سپاهان رفت و برگشت و در دو بازی مقابل پرسپولیس تنها یک امتیاز گرفت، این امتیاز از دست دادن رقبا برای استقلال گران تمام شد.

بیانی تصریح کرد: لیگ و جام حذفی باید تکمیل شود و سپس کارنامه ریکاردو ساپینتو را ارزیابی می کنیم، لیگ به استقلال باخت و او در جام حذفی شانس دارد. باید دید او در این تورنمنت مهم چه عملکردی خواهد داشت و سپس تصمیم گرفت که بماند یا برود.

وی تاکید کرد: مربی که در بسیاری از مسابقات محروم است و به جای نیمکت نشینی، تیمش را از روی سکوها جابه جا می کند، قطعا در از دست دادن قهرمانی نقش داشته است غیر قابل قبول.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: مطمئناً همه این اتفاقات چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند و آبی ها باید جام حذفی را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند زیرا لیاقت این مهم را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید