جذابیت ستاره پرسپولیس تا اسکوچیچ

جذابیت ستاره پرسپولیس تا اسکوچیچ

سوروس رفیعی یکی از 9 بازیکن پرسپولیس بود که هفته گذشته برای گرفتن ویزای حضور در اردوی تیم ملی به سفارت اتریش رفت. هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس توانست در قلب دراگان اسکوچیچ جایی پیدا کند! چرا؟ توضیح می دهیم؛

چندی پیش سردار آزمون با انتشار مطلبی و اعلام درخواست ملی پوشان از دولت برای هرگونه حمایت از این تیم به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و خواستار تغییر چیزی در تیم ملی شد. تا پایان جام جهانی بازیکنان دیگری مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، علی کولی زاده، احمد نورالهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این خبر را بازنشر کردند.

البته ظاهرا این اقدام با نظر مساعد تمامی بازیکنان تیم ملی همراه نبوده و تعدادی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی با وجود اینکه 2- چنین مطلبی را در صفحه خود منتشر نکرده اند. 3 ساعت از آزمون و این ملی پوشان گذشته بود.

سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نازاس، سامان قدوس، مهدی حسینی و سید حسینی حسینی. گنجی از جمله افراد باتجربه ای بود که همزمان با این اقدام، برخی از هم تیمی هایشان از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

چند نفر جوان و کم تجربه در اردوی تیم ملی مانند الهیار صیادمنش، عارف آقاسی، مهدی حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور و مهدی شیری که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشتند. در قطر نیز حضور داشتند، آنها این داستان را در صفحه خود قرار ندادند. البته امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم استقلال لحظاتی پس از انتشار این خبر آن را از صفحه خود حذف کرد.

نکته جالب در مورد سروش رفیعی این است که برخلاف میلاد سرلک، وحید امیری و علیرضا بیرانوند، او همیشه توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی شد، اما … ظاهرا سروش رفیعی به توصیه یکی از نزدیکان ماجرای سردار آزمون را بازنشر کرده است. اکانت دوست شجاع خلیل زاده با دراگان اسکوچیچ.

دیدگاهتان را بنویسید