آیا پیشنهاد اروپا باعث جذابیت ستاره پرسپولیس می شود؟

آیا پیشنهاد اروپا باعث جذابیت ستاره پرسپولیس می شود؟

در خبرها عنوان شده بود که طبق قراردادی که با پرسپولیس دارد، البته برای جدایی از این تیم (در صورت صحت خبر علاقه او به بازی در لیگ یونان) باید رضایت نامه باشگاهش را جلب کند.

ظاهرا بر اساس اطلاعات در قرارداد مهدی ترابی که پس از مذاکرات فشرده تمدید شد، بندی وجود دارد که در صورت وجود پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی به پرسپولیس می تواند رضایت نامه خود را جلب کند. گفته می شود مبلغی که ترابی باید به پرسپولیس بدهد حدود 350 هزار دلار است.

ترابی که در فصل های اخیر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت های داخلی و آسیایی بوده است، هنوز بازیکن تاثیرگذاری سال های گذشته نبوده اما همچنان ستاره مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

بر اساس ادعای رسانه های یونانی، علیرضا جهانبخش تنها بازیکن ایرانی نیست که به تیم های این کشور پیوند خورده است، مهدی ترابی نیز می خواهد فوتبال خود را در این کشور اروپایی ادامه دهد. سابقه قبلی این بازیکن در جدایی از پرسپولیس خیلی ها را به این فکر انداخته که احتمال جدایی او وجود دارد.

در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم، مهدی ترابی پس از نمایش ناموفق در لیگ ستارگان و العربی قطر به پرسپولیس بازگشت و قراردادی 1.5 ساله با این تیم امضا کرد و در پایان فصل گذشته، پرسپولیس قرارداد این بازیکن را امضا کرد. برای 2 فصل و تا پایان سال آینده تمدید شد.

این هافبک تکنیکی هر بار که در جام جهانی 2022 قطر به عنوان ذخیره وارد زمین شده تا مورد توجه تیم های خارجی قرار گیرد، عملکرد خوبی داشته است. بر این اساس شایعات جدایی احتمالی او از پرسپولیس دامن می زند.

در همین راستا شنیدیم یکی از سوالاتی که هم تیمی ها و مربیان مهدی ترابی در تمرین سرخ پوشان تهران مطرح کرده اند همین سوال است. این بازیکن با لبخند و تعجب به این سوالات پاسخ داد و مذاکره با تیم های یونانی را تکذیب کرد.

البته باید منتظر ماند و دید که آیا مهدی ترابی تا پایان فصل آینده به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند می ماند یا …؟

دیدگاهتان را بنویسید