جذابیت دو استقلالی جذاب از کروات ها

جذابیت دو استقلالی جذاب از کروات ها

شروع داستان برای این دو بازیکن متفاوت بود. مهدی گائدی در تیم دسته اول ایران جوان بوشهر خوش درخشید و خود را به اهالی فوتبال معرفی کرد و با قراردادی طولانی مدت به استقلال پیوست و علایار با نمایش های خیره کننده در مسابقات جهانی جوانان هندوستان.

این دو برای مدت کوتاهی در کنار هم در استقلال به میدان رفتند و در عین حال دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال زیر 23 سال ایران در راه رسیدن به المپیک 2020 توکیو بودند، اما این تیم پس از چند تغییر نتوانست ماموریت خود را با موفقیت به پایان برساند. دادن. صیادمنش و گائدی دو مهاجم مورد نظر کرانچار اولین مربی تیم امید ایران در مسیر توکیو بودند اما در ادامه با تصمیماتی عجیب و پس از صعود این تیم به مرحله نهایی المپیک شاهد سقوط کرانچار و فرهاد بودیم. مجیدی منتخب; انتخابی که خیلی زود مغفول ماند تا حمید استیلی که زمان زیادی برای تحقق ایده هایش نداشت و چندین سال از فوتبال دور بود هدایت این تیم را برعهده گرفت. شاگردان حمید استیلی البته با 4 امتیاز مغلوب چین شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانستند راهی مرحله حذفی شوند.

در آن زمان علایار صیادمنس دور از آمادگی بود و مهدی قائدی علیرغم بازی های خوبش با استقلال در لیگ نتوانست آنقدر در تیم المپیک موثر باشد اما حالا این دو بازیکن پس از چندین سال و کسب تجربه در زمین متفاوت هستند. ، آمادگی بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید