ستاره خارجی استقلال حاضر به رفتن نشد؟

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست، در پایان لیگ برتر بیست و یکم توانست با استقلال جشن قهرمانی لیگ برتر را بگیرد. او در آبان ماه سال گذشته پس از پیروزی در دیدار مقابل نساجی با استقلال در سوپرجام شرکت کرد و در مدت کمتر از 6 ماه موفق شد دو بار طعم شیرین قهرمانی را با استقلال بچشد.

این بازیکن که یکی از بازیکنان ثابت استقلال محسوب می شد، فصل گذشته در 27 بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و 2351 دقیقه در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت. او در تمام 27 بازی شروع کرد و یکی از موثرترین اعضای این تیم بود.

حالا در شرایطی که این بازیکن به دلیل دریافت نکردن دستمزدش برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال تردید دارد، ظاهرا یکی از کارکنان باشگاه استقلال با او تماس گرفته است.

رافائل سیلوا که یک سال و نیم اخیر را در تهران گذرانده و همواره با انتشار تصاویری از خود و خانواده اش در تهران رضایت خود را از زندگی در پایتخت کشورمان ابراز کرده است، از علاقه خود برای ادامه همکاری با استقلال خبر داد و گفت: دوست داشتم به استقلال خدمت کنم. من با همه بچه های تیم دوست هستم و رابطه خوبی با آنها برقرار کرده ام.”

وی همچنین به موفقیت های خود در این مدت اشاره کرد و گفت: با استقلال دو جام بردم و این برایم ارزشمند است چرا که می توانم به آنها در تاریخ فوتبالم افتخار کنم. اما شرایط مالی من و باشگاه به گونه ای پیش رفته که حالا منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.”

گفته می شود سیلوا از طریق وکیل خود اقدامات لازم را برای دریافت معوقات خود انجام داده است اما از سوی دیگر مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا این موضوع را دوستانه و خارج از دادگاه حل کنند. قرار است طی روزهای آینده این موضوع با شفافیت بیشتری از طریق باشگاه استقلال پیگیری شود.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال به خبرروزی گفت: در حال حاضر به شدت درگیر جذب و بستن تیم برای فصل آینده هستیم اما قطعا به دنبال پرداخت دستمزد بازیکن خوبی مثل سیلوا هستیم تا شرایطی ایجاد کنیم که مشکلی از این دست ایجاد نشود. برای باشگاه استقلال و تاثیری روی این بازیکن خوب نداشته باشید.

رافائل سیلوا همچنان یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و تا تیرماه سال آینده بازیکن استقلال است اما به دلیل عدم دریافت به موقع مطالباتش می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند که گفته می شود این کار انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید