ستاره خوش شانس استقلال فیکس ساپینتو در دربی؟

ستاره خوش شانس استقلال فیکس ساپینتو در دربی؟

امیر ارسلان مطهری مهاجم 24 ساله تیم استقلال که در دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر و سوپرجام تاثیرگذارترین بازیکن استقلال محسوب می شد، در دو بازی دوستانه موفق به گلزنی شد. از تیمش

در هفته 11 و در دقیقه 8 مطهری پاس گل محمد محبی را مقابل هوادار داد تا استقلال قبل از تعطیلی لیگ با همین گل سه امتیاز حساس را به دست آورد. در دیدار سوپرجام نیز همین بازیکن در دقیقه 52 گل قهرمانی تیمش را مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند.

مطهری که در روزهایی که استقلال دوباره تمرینات خود را آغاز کرد یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شد، در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه 6 گل اول استقلال را به ثمر رساند. این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید و با همین تک گل در این دیدار دوستانه از خطر شکست دور شد. اما مطهری در بازی دوم مقابل ملوان بندرانزلی بار دیگر موفق به گلزنی شد. در اواخر نیمه دوم با پاس امیرعلی صادقی گل پنجم استقلال را به ثمر رساند تا به ساپینتو اعلام کند که باید در دربی فیکس بازی کنم.

لازم به ذکر است؛ در بین بازیکنان فعلی استقلال، امیر ارسلان مطهری با زدن سه گل به پرسپولیس بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود دارد و یکی از بازیکنان دربی استقلال به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید