ستاره سابق استقلال بی صبرانه منتظر حضور در تیم جدیدش است

ستاره سابق استقلال بی صبرانه منتظر حضور در تیم جدیدش است

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فنرباغچه به هال سیتی انگلیس پیوست. قرارداد مهاجم ایرانی با این تیم انگلیسی تا پایان فصل به صورت قرضی است.
سران تیم ترکیه ای نیز برای بازیکن جوان خود 5.5 میلیون یورو قیمت گذاشتند و اعلام کردند هر تیمی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را به تیم ترکیه ای بپردازد.

این شکارچی گفت: بسیار خوشحالم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. من از بچگی این باشگاه را دنبال می کردم. این باعث افتخار من است که در این باشگاه بزرگ هستم و اینجا در این ورزشگاه هستم. بسیار خوشحالم که آماده بازی برای این باشگاه بزرگ هستم. استقبال بسیار خوبی از من شد، خوشحالم که اینجا هستم.

صیادمنش درباره حضورش در ورزشگاه مقابل سوانسی گفت: او تیم بسیار خوبی بازی کرد. این اولین بازی بود که در هال سیتی از نزدیک دیدم. زمانی که در ورزشگاه بودم انرژی مثبت زیادی از هواداران دریافت کردم. جو ورزشگاه عالی بود. هواداران تیم فوق العاده هستند و شنبه دوباره آنها را خواهم دید. در وهله اول، من همیشه بهترین کار را انجام می دهم. من می خواهم به تیم کمک کنم. من سریع هستم و چیزهای دیگری را روی زمین نشان خواهم داد.

فصل گذشته در اوکراین برای من عالی بود، 20 بازی انجام دادم و 9 گل در سوپرلیگ به ثمر رساندم، دو گل در لیگ کنفرانس (یوفا) به ثمر رساندم، 4 پاس گل دادم و می خواهم این کار را اینجا برای هال سیتی انجام دهم. ” او نتیجه گرفت. ادامه بده من واقعا برای بازی در اینجا هیجان زده هستم.

این بازیکن در سال 2019 استقلال را به مقصد فنرباغچه ترک کرد و از آنجا به استانبول اسپور اجاره شد. سپس به زوریا در اوکراین رفت و درخشید و اکنون می تواند برای اجاره به هال سیتی برود. علایار صیادمنش در این فصل برای زوریا اوکراین خوش درخشید و توانست 7 گل برای تیمش در لیگ به ثمر برساند. با این حال، قرارداد اجاره او به پایان رسید و او به فنرباغچه بازگشت و اکنون دوباره به صورت قرضی است.

دیدگاهتان را بنویسید