بی صبرانه منتظر حضور بانوان در ورزشگاه سپاهان هستیم


ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894846

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما بسیار مشتاقیم تا امکاناتی را برای بانوان فراهم کنیم و از نزدیک از تیم آنها حمایت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پیام نظام دروازه بان تیم فوتبال این باشگاه گفت: مدت کوتاهی از تیم دور بودم اما همیشه مسابقات سپاهان را دنبال می کردم. انشاالله بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و با بردهای خود مردم عزیز اصفهان و سپاهان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: با تشکر از هوادارانی که به فولادشهر آمدند و با حضور پرشور خود از ما حمایت کردند، امیدواریم در آینده با نتایجی که کسب می کنیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

دروازه بان سپاهان گفت: هفته ها و امتیازات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و امیدواریم با تدابیر و حمایت کادر فنی بتوانیم تمام امتیازات مورد نیاز خود را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان برای مسابقات آینده تدابیری اتخاذ کنند و همه هواداران اعم از زن و مرد از تیم حمایت کنند. ما بسیار مشتاق هستیم تا امکانات بانوان را فراهم کنیم و از نزدیک از تیم آنها حمایت کنیم.

دروازه بان سپاهان ادامه داد: پسرها بازی آخر را فراموش کرده اند و تمام تمرکز خود را معطوف بازی دوشنبه مقابل ذوب آهن کرده اند و امیدواریم با حمایت حداکثری هواداران به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

وی بالاخره درباره بستن بازوبند کاپیتانی در دو دیدار اخیر گفت: کادر فنی تصمیم می گیرد در هر مسابقه چه کسانی بازوبند را ببندند و انشالله هرکس کاپیتان اول بود این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید