دشمن بی صبرانه منتظر دیدن عکس حاج قاسم در فضای مجازی است/ شهید سلیمانی در دل مردم جای ماندگار می کند.

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798743

باندی شربیانی گفت: دشمن تحمل دیدن عکس حاج کاسم در فضای مجازی را ندارد و حذف هشتگ ها و پست های شبکه های اجتماعی درباره شهید سلیمانی نشان دهنده این واقعیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر بندی شربیانی، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل حذف هشتگ های حمایت از حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام، گفت: دومین سالگرد خود را از امروز جشن می گیریم. شهادت حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفت، اشتباهات بزرگی کرد و این اشتباهات را تکرار کرد. ابتدا این شهید را حذف فیزیکی کرد و فکر می کرد حاج قاسم از صفحه زمان حذف می شود، اما شهید سلیمانی شهرت بیشتری پیدا کرد و نقش بیشتری در قلب مردم ایران، کشورهای همسایه و جهان داشت و یک جای دائمی برای او خود را در قلب انسان یافت.

وی ادامه داد: می بینیم که دشمن حتی صبر نمی کند تا تصویر، صدا و آدرس او را در فضای مجازی ببیند و حذف هشتگ ها و پست های شبکه های اجتماعی با موضوع شهید سلیمانی نشان دهنده این تفکر تمامیت خواهانه است که به دلیل وقوع آن رخ می دهد. استکبار جهانی . اما این اراده الهی نیست و شهید سلیمانی بیش از پیش برای مردم می درخشد و قهرمان جهان شد.

شربیانی در پایان افزود: جوانان با درس گرفتن از مکتب شهید سلیمانی که شجاعت و ایثار است می توانند راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید