تلاش نافرجام آمریکا برای ترور مجدد شهید حاج قاسم سلیمانی این بار در فضای مجازی + عکس

ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794909

در دومین سالگرد شهادت سردار دلا فعالان فضای مجازی نسبت به این شهید والامقام ابراز احساسات و عواطف کردند اما دشمن همچنان بیم آن دارد که نام حاج کاسم و مطالب سردار قاسم سلیمانی پاک شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز ؛ حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان واقعی در جبهه مقاومت است که توانست با کمترین تجهیزات بهترین نتایج را به دست آورد و دشمن را به عقب براند. این مشکل باعث وحشت دشمن و تلاش برای کشتن او شد.

دشمن در فضای رسانه ای تلاش می کند در فضای مجازی هجمه هایی انجام دهد و بنا به خواسته خود ماجرای شهادت سلیمانی را به نمایش بگذارد و همچنین در فضای مجازی به کشتن به اصطلاح حاج قاسم بپردازد.

ترور حاج قاسم در فضای مجازی سیاستی است که نه یک روز و یک ماه بلکه سال ها طول می کشد و هر سال داستان جدیدی از آن نقل می شود در حالی که شهید سلیمانی در فضای مجازی چهره ای رنگ پریده دارد.

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام منتهی به 22 دی ماه، فعالان فضای مجازی تصمیم گرفتند تا ضمن تبیین سیره و منش حاج قاسم، گوشه هایی از اراده و احساسات وی را در پویش با دو شخصیت و شخصیت در فضای مجازی بیان کنند. و ابراز احساسات خود را به این شخصیت محبوب.

اما در ساعات اولیه فعالیت در فضای مجازی، هشتگ های ارسال شده در اینستاگرام محدود بود و هیچ یک از پست هایی که کاربران با هشتگ قهرمان و قهرمان با مخاطبان خود به اشتراک می گذاشتند، نمایش داده نشد و حتی صفحات فضای مجازی نیز حذف شدند. شد.

342da4c7 f45b 401b bc4c a5bc31ac340d خبر خاکستری

امروز در فضای مجازی باید پشت صحنه رسانه ها و روایات کذب جویای کشتار مجازی شهید سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت را بشناسیم و به نسبت ترفندهای دشمن، آگاهی عمومی را افزایش دهیم. شهید سلیمانی باید در فضای مجازی کشته شود و همه باید با تمام توان در این راه گام بردارند.

در دومین سالگرد شهادت سردار دلا، فعالان فضای مجازی نسبت به این شهید والامقام ابراز احساسات و عواطف کردند اما دشمن همچنان به نام حاج کاسم هراس دارد و مطالب مربوط به سردار قاسم سلیمانی حذف شود. هشتگ #قهرمان توییت شد تا جهان بتواند #قهرمان واقعی را بشناسد.

74738e94 cf77 4eec a6be a8ae26d4d058 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید