ستاره مستقل اقدام ویژه برای رهبری

ستاره مستقل اقدام ویژه برای رهبری

اسماعیل شریفات در دومین فصل حضورش با آلومینیوم در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از ارکان مهم حضور این تیم در صدر جدول رده بندی است.

جناح راست آلومینیا در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب بود با حرکت زیبای پا به قلب خط دفاعی حریف برخورد کرد و موفق به گلزنی شد. پنالتی که میثم مجیدی زد تا هفته دهم آلومینیوم با برتری به پایان برسد.

شریفات پیش از بازی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی دو بار برای آلومینیوم گلزنی کرده بود و با زدن یک پنالتی مقابل نفت در سه گل تیمش موثر بود که با پنالتی امروز به چهار گل رسید و او را تبدیل به بازیکن کرد. با ارزش ترین جناح راست فصل را به ثمر رساند. دو هفته پیش با وجود قد کوتاهش موفق شد با سر دروازه تراکتورسازی را باز کند و پیش از آن در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان یک گل و یک پنالتی به ثمر رساند.

نکته قابل توجه برای شریفات تکرار عملیات نجات از هفته پنجم بازی با نفت در بازی دیروز مقابل نساجی بود. او در هفته پنجم پس از باز شدن درب آلومینیوم، یک پنالتی را اجرا کرد که درودی به ثمر رساند و یک گل نیز به ثمر رساند تا تیمش برنده مسابقه شود. هافبک آلومینیومی در دیدار امروز پس از عقب افتادن تیمش از حریف بار دیگر یک پنالتی مهم را به ثمر رساند تا آچار فرانسه را بتوان تیمش در روزهای سخت نامید چرا که همین یک پنالتی برای فرار از باخت و صعود به قله کافی بود. .

دیدگاهتان را بنویسید