اقدام عجیب وزارت ورزش برای دو سرباز مستقل

اقدام عجیب وزارت ورزش برای دو سرباز مستقل

صحبت های سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال که سخنگوی باشگاه استقلال هم شده قابل ردیابی است و باید دید وزارت ورزش چنین اظهاراتی را تایید می کند یا خیر.
سمیعی با این صحبت ها مدعی شد که سربازان استقلال همچنان ملی پوش هستند و می توانند برای این تیم در لیگ برتر بازی کنند. وی گفت: ما اصلاً کار غیرقانونی انجام نمی دهیم و این مورد توجه وزارت ورزش است که آن را نوشته است.
حال سوال اینجاست که آیا وزارت ورزش عمدتاً به این گونه موارد رسیدگی می کند و آیا وزیر ورزش سرمربی تیم ملی برای دعوت از بازیکن است؟ شاید اسکوچیچ دوست داشته باشد مثلا به جای مرادمند یک مدافع دیگر را دعوت کند و البته نباید در این زمینه با استقلال هماهنگ شود. البته این حق طبیعی استقلالی هاست که موضوع سربازی را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند اما حضور وزارت ورزش در لیست تیم ملی یکی از تنها اتفاقات فوتبال ایران است.
باید دید واکنش رسمی وزارت ورزش چه خواهد بود و آیا اسکوچیچ نیز همین موضوع را تایید خواهد کرد و وزارت ورزش نیز در این زمینه با اسکوچیچ به توافق رسیده است. پاسخ همه این سوالات را اواخر اسفندماه و با اعلام لیست جدید تیم ملی برای دیدار مقابل کره جنوبی و لبنان دریافت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید