ستاره پرسپولیس به بازگشت به سوپرلیگ یونان چشم دوخته است

ستاره پرسپولیس به بازگشت به سوپرلیگ یونان چشم دوخته است

کریم انصاری فرد که در این فصل به تیم اومونیا قبرسی قرض داده شد، عملکرد خوبی برای این تیم داشته و هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، یک گل کلیدی مقابل آپوئل به ثمر رساند.

با این حال سایت یونانی sportdog مدعی است انصاری فرد می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی به سوپرلیگ یونان بازگردد.

این رسانه نوشت: کریم تابستان گذشته قراردادی 2+1 ساله با اومونیا امضا کرد، اما این ممکن است مشکلی بزرگ‌تر از مبلغ قرارداد او نباشد: چند تیم می‌توانند او را با قرارداد سالانه 400 هزار یورویی امضا کنند؟ تیم آریس اما در تسالونیکی می گویند سرمربی این تیم در تابستان به دنبال مهاجم زهرآگین است و کریم هم یکی نیست. چهار تیم از پنج تیم بزرگ دیگر یونان به دنبال مهاجمی با ویژگی های انصاری فرد نیستند.»

این رسانه یونانی در گزارش خود مدعی شده است که به همین دلیل انصاری فرد به سایر تیم ها از جمله آترومیتوس نگاه می کند که فصل گذشته اخباری مبنی بر انتقال احتمالی او به این تیم منتشر شد.

این مهاجم 32 ساله که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز بود در مقاطع مختلف در باشگاه های یونان بازی کرد. او ابتدا برای پانیونیوس و سپس برای المپیاکوس بازی کرد. کریم در سال 2020 پس از جدایی از السیلیه قطر دوباره به یونان رفت و با آاک قرارداد بست، اما در پایان فصل گذشته در لیست مازاد سرمربی آاک قرار گرفت و راهی اومونیا قبرس شد.

گفته می شود انصاری فرد به دلیل داشتن همسر یونانی می خواهد به کار خود در این کشور ادامه دهد و بازگشت احتمالی او به یونان به این موضوع ارتباطی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید