ستاره چلسی در تست های پزشکی ناصر موفق نشد!

به نظر می رسد انتقال 17 میلیون پوندی ستاره مراکشی چلسی به فوتبال عربستان شکست خورده است. این نمی تواند خبر خوبی برای تاد باولی و دیگر مدیران آبی های لندن باشد.

روزنامه بریتانیایی سان به نقل از فهد القطامی، روزنامه نگار عربستانی نوشت که انتقال حکیم ضیاش به النصر در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا این بازیکن تست های پزشکی تیم عربستانی را پشت سر نگذاشته است.

در ژانویه، زیاش در آستانه انتقال قرضی به پاری سن ژرمن بود، اما به دلیل عدم امضای اسناد، این انتقال محقق نشد. حالا ملی پوش مراکشی در آستانه شکست دیگری است و برای دومین بار استمفوردبریج را ترک می کند.

حکیم زیداش پس از انتقال بازیکنانی چون انگولو کانته، کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی از چلسی به الاتحاد، الهلال و الاهلی امیدوار بود تا با انتقال به این تیم رقابت جدیدی را با هم تیمی های سابق خود آغاز کند. چهارمین تیم بزرگ عربستان سعودی النصر.

این بازیکن علاقه داشت در کنار رونالدو به عنوان یکی از مهره های کلیدی خط هافبک نصر برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند اما حالا نتایج تست های پزشکی او را شوکه کرده است.

این در روزی است که گفته می شود مارسلو بروزوویچ با انتقال 23 میلیون یورویی به النصر موافقت کرده است و باید دید مدیران باشگاه در مورد زیاش چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید